Pagina 17 van de 24 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 236
  1. #161

    Re: De rode '81er van Bcreative

    misschien mengsel veel te rijk? witte rook is vaak ook benzine namelijk...
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #162
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: De rode '81er van Bcreative

    ach, de mijne rookt ook een ietsie pietsie beetje als ik volgas accelereer
    nou weet ik ook dat hij olie verbrand en misschien ookwel koelvloeistof maar dat moet ik nog nader onderzoeken.
    maar wat marc zegt, ik geloof niet dat het mengsel echt ideaal is en aan het geknal in de uitlaat te horen gaat er het een en ander aan onverbrande brandstof de uitlaat in.
    zolang je het niet ziet in je spiegels zou ik me er niet al te druk overmaken, maar dat is mijn mening;-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #163
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Tenzij je het koelvloeistofpeil ziet dalen, lijkt dit me geen probleem. Ik heb ook wel eens dergelijke opmerkingen gehoord, bleek gewoon condens of uitlaatgas te zijn.


  4. #164
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z Bekijk Berichten
    misschien mengsel veel te rijk? witte rook is vaak ook benzine namelijk...
    witte rook betekent een nieuwe paus......

    ach nee, witte rook uit de uitlaat is nagenoeg ALTIJD water/condens. Te veel benzine geeft aan dat er nog geen nieuwe paus is, eehhh teveel benzine.

    tjonge jonge, dat krijg:doh: je nou van een ouderwetse Roomse opvoeding:-)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #165
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    O.k. :bedankt, nou ik ga in ieder geval het koelvloeistofniveau in de gaten houden. Tja, dat soort constateringen/opmerkingen maakt je toch altijd weer een beetje onzeker als je met zo'n oud bakkie rijdt. En het is toch een beetje je kindje, he!?;-)


  6. #166
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Effe 'n update weer. Inmiddels is m'n auto opnieuw afgesteld, heb ik als het goed is weer 'n werkende KM-/dagteller, zou de olielekkage nu definitief verholpen moeten zijn en moet ie zelfs beter starten, doordat een drukregulator na de benzinemotor vervangen is (ik zal m'n ervaringen hiermee later nog posten). Verder moest m'n auto nog voor de APK. En dat ging allemaal goed, totdat.... de APK-keurmeester met z'n groffe boerenklauwen m'n bijna dertig jaar oude deel 1 uit het plastic mapje rukte en daarbij een hoekje afscheurde precies op de plek waar het kenteken gedrukt stond:doh:. O.k., er zat al een scheurtje in. Maar toch, nu was ineens m'n kentekenbewijs niet meer compleet en kon m'n auto niet worden goedgekeurd!:shocked:
    Dus mocht ik gisteren fijn naar de RDW in Zoetermeer en daar effe € 30 aftikken voor een nieuw kentekenbewijs. Gelukkig krijg ik niet een nieuw kenteken ofzo of platen met 'n 1tje. Krijg alleen per post een nieuw papiertje. Maar nu kan ie dus pas halverwege volgende week alsnog afgemeld worden. Hopen dat verder alles nu gewoon goed gaat.... Damn!
    Wordt vervolgd...


  7. #167
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Pfff het zou je maar overkomen zeg!

    Nja gelukkig was voor de rest alles wel goed :-)
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #168
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    ja het blijft je bezig houden zo'n auto;-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #169
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: De rode '81er van Bcreative

    wat een onhandege kluns
    hebben ze dan nergens meer ontzag voor een oudere auto met papieren!!!
    maar voor de rest is hij goedgekeurd??
    think PORSCHitive


  10. #170
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: De rode '81er van Bcreative

    wat zei die A(ndermans) P(papieren) K(nipper) keurmeester toen hem dat gebeurde?

    Had toch wel op zijn kosten gemogen :Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •