Pagina 20 van de 24 EersteEerste ... 10161718192021222324 LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 236
  1. #191
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Martin, had jij met die roze/paarse ook niet een wsprobleem?
    Hoe is het met de Bieber, eigenlijk?
    die heeft nu een ander probleem ........
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #192
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Bieber snort als nieuw moet alleen de koets nog van een frisse laag voorzien
    Roze ja die had dat, maar die heb ik niet Meer :frown:
    die heb ik aan een mede forummer verkocht.
    Die wilde haar heel graag hebben ,met het verhaal van punten ter verbetering van de auto in alle eerlijkheid verteld.
    maar daar is het ws Probleem nu niet het grootste probleem meer.
    de moter heeft van binnen en buiten een water douche gehad, Oeps.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #193
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H. Bekijk Berichten
    moter heeft van binnen en buiten een water douche gehad, Oeps.
    Is die roze het water in gereden? Dat is echt jammer! Is ie nog te redden?
    Maar ga je de Bieber overspuiten? Blijft ie rood? Die kan straks volgens mij zo 't museum in...:worshippy:

    Heb je trouwens een PB gestuurd.


  4. #194
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367
    Voor de roze moet je even zoeken bij project met iets van revisie op 8m2.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #195
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Bieber blijft rood Natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #196
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H. Bekijk Berichten
    Bieber blijft rood Natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja, dat kan ik alleen maar toejuichen, natuurlijk. Rode 924's gaan ook net iets harder, he?!:wink: Hoewel, die van mij zal ook een keer een nieuw jasje moeten, en ik heb wel 'ns gedacht aan een lekker heftige kleur zoals oranje, of zo!:icon_biggrin:


  7. #197
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    M'n auto net weer terug na de nodige werkzaamheden, waaronder nalopen onsteking, vernieuwen van de nodige bedrading, compressiemeting, checken brandstofpomp, vervangen relais, een nieuwe bougiekabel, vier nieuwe bougies, een nieuwe accu en kleppen stellen. Pfoeh! Maar goed hij startte weer en liep goed. Dus vandaag lekker op pad ermee. Door de wind, met ramen en dak open was het nog wel uit te houden. Maar vanmiddag sloeg het noodlot weer toe. Niet meer starten. Echt gewoon niet meer aan de praat te krijgen. Startmotor draait gewoon, maar verder niets. Wegenwacht erbij (dat duurde even, maar aardige gast). Vonk prima, brandstofpomp stuurt wel wat brandstof bij starten, maar de injectoren niet en dus niet starten. Spinnekop los, luchtweger ook nog even bekeken, met de multimeter aan de gang. Op de brandstofpomp meet ie duidelijk minder stroom dan op de accu. Ergens onderweg verliest ie dus power. Dat wordt dus hele traject nalopen. Want 't lijkt erop dat ie tijdens het starten gewoon niet voldoende power heeft om de brandstof goed door te pompen; dat is de voorlopige prognose. Met een boost start ie wel en als ie eenmaal loopt ook geen problemen. Kon gelukkig weer naar huis en tja, wordt vervolgd....


  8. #198
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Na de ervaring van afgelopen weekend een beetje m'n plezier verloren in het hebben van een 924. Hij staat de laatste tijd meer stil, dan dat ie rijdt en hij levert me vooral een hoop frustratie (en een lege bankrekening) op. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ben van plan om 'm maar een tijdje lekker in de garage weg te zetten. En ooit er op een later moment weer eens de draad op te pakken. Heb het laatste jaar alweer zoveel geld in die kar gestoken; het jaar daarvoor nog meer trouwens. En het lijkt gewoon niet op te houden. Het ene is nog niet verholpen of het volgende euvel dient zich alweer aan. Maar ja, dat is het nadeel van een oude auto, met een paar vorige eigenaren die niet investeerden in onderhoud maar wel zonder enig verstand van auto's eraan hebben lopen rommelen (heb het uiteraard niet over jou, Martin). Uiteindelijk moet iemand de prijs daarvoor betalen... En ik vind het op dit moment gewoon niet meer verantwoord om maar geld te blijven steken in reparaties. Ik houd het forum in de gaten en wens jullie veel plezier toe met jullie auto's en hopelijk meer geluk dan ik ermee heb gehad! Groeten.


  9. #199
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Zonde! Neem een pot zuurvrije vaseline..een paar schuurlinnen en ga op je zaterdag massa contacten en aanverwanten schoonmaken. Door spanningsverlies krijg je dit soort akkefietjes. Kost jezelf verders niks
    Denk dan vooral aan:
    -Massa punt links boven de zekeringkast
    -Zekeringen eruit trekken en contacten in de kast schoonmaken + nieuwe zekeringen plaatsen (neem ook even correct de waardes uit de boekjes over, had ik ook knalde constant de zekering eruit van de fan in het begin bleek gewoon verkeerde zekering).
    -Trek stuk voor stuk de relais voorzichtig uit hun voet om de contacten schoon te maken, evt met wat contacten reiniger (o.a. bij conrad, geen wd40 of iets gebruiken). Dat vreet mooi de corrosie schoon)
    -Massa punt achter in de kofferbak

    Succes.


  10. #200
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: De rode '81er van Bcreative

    dat is wel zonde van al het geld wat je erin hebt gestopt.
    ik zou toch even proberen wat men.aard hierboven voorsteld.
    want hem lang laten stilstaan zal ook niet goed zijn, denk ik.
    en als je na een jaar weer verder gaat dan kost het misschien
    nog meer om hem weer rijdend te krijgen, toch?
    hoop dat het allemaal lukt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •