Pagina 24 van de 24 EersteEerste ... 142021222324
Resultaten 231 tot 236 van de 236
  1. #231
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: De rode '81er van Bcreative

    De K-jet is helemaal niet zo complex, begin eens met de brandstofdruk te meten (system/control pressutre warm/koud).
    937 racer


  2. #232
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    De K-jet is helemaal niet zo complex, begin eens met de brandstofdruk te meten (system/control pressutre warm/koud).
    Ik denk dat ook dit een geval is van (vrij naar Cruijff) 'Alles is simpel als je het eenmaal doorhebt.' Maar daar ben ik op dit moment in ieder geval nog (lang) niet.

    Maar denk dat dit wel een goed begin kan zijn. Moet ik wel eerst zelf een CIS testerset kopen. Laatste keer dat er iets is gemeten aan het systeem is een jaar of zes geleden. En dat was bij (en door) Martin (M.B.H.). Maar de volgorde voor nu, voordat ik daar weer in ga investeren, is wat mij betreft:

    - na de vakantie eerst een globale technische check van de staat van de auto, door iemand met verstand van zaken en de juiste tools, zoals een brug; met als doel te bepalen of deze auto überhaubt nog een reëel/te redden project is (met mijn bescheiden budget);
    - verder wat er moet gebeuren om de auto weer door de apk te krijgen (+kosten!);
    - en wat er moet gebeuren om de auto weer rijklaar te krijgen (+kosten); dus dat zullen dingen zijn als vloeistoffen en filters vervangen en hopelijk niet al teveel meer.

    Dan komt wat mij betreft het KJT/wsp aan de orde en moet ik idd maar eens zo'n set aanschaffen en me verdiepen in wat hoe en waar ik moet gaan meten. Nog wel een paar hordes te nemen, dus. Wordt vervolgd....
    Laatst gewijzigd door Bcreative; 08/07/2017 om 11:15.


  3. #233
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Woonde jij in de buurt van Hillegom ?
    937 racer


  4. #234
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    Woonde jij in de buurt van Hillegom ?
    Klopt! Ja, jij volgens mij ook, he? En ik zie in jouw onderschrift dat jij een CGT hebt?! Is wel erg cool!
    Laatst gewijzigd door Bcreative; 08/07/2017 om 23:47.


  5. #235
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: De rode '81er van Bcreative

    dan kan ik je wel een keer helpen met de brandstofdruk, ik heb een set set van Bosch, zoals ook in het Piorsche manual beschreven.
    937 racer


  6. #236
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    dan kan ik je wel een keer helpen met de brandstofdruk, ik heb een set set van Bosch, zoals ook in het Piorsche manual beschreven.
    Top! Maak graag gebruik van je aanbod! Wordt wel na de vakantie. Ik ga je t.z.t. een PBtje sturen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •