Pagina 3 van de 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 236
  1. #21
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Da's een welbestede zaterdag!


  2. #22
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Zo, weer even 'n update. De achter-/onderspoiler is gespoten. Ziet er erg goed uit!
    Nou gaan we vrijdag of zaterdag de delen die door de spoiler bedekt worden tectyleren en vervolgens de spoiler weer monteren. Als het een beetje meezit zit ie er zondag dus weer netjes onder (en ziet 't er een stuk beter uit! ).
    Verder de rubbertjes waarop de motorkap rust rechts qua vorm aangepast. Nu sluit de motorkap weer vrijwel perfect ook rechts. Was, vond ik, erg storend en nu weer helemaal mooi! Maar de belangrijkste verandering aan m'n auto is wel dat we de voorspoiler eraf hebben geschroeft. Dit hebben we gedaan zodat ook deze netjes in kleur (guards red) gespoten kon worden. Het is een 944-onderspoiler, die op maat gemaakt is voor 'n 924. Maar toen ie er eenmaal af lag en ik zag de oorspronkelijke vorm van de voorkant weer, heb ik besloten 'm er helemaal af te laten. Die mooie pure vorm van de voorkant is gewoon waar ik ooit, lang geleden, voor viel en zo moet ie gewoon weer blijven! :grin: Even goed gekeken naar hoe 't eruit zag allemaal (zat natuurlijk achter die plastic spoiler). Is, denken we, wel weer netjes te krijgen. M'n schoonvader maakt zelf een keienvanger en we gaan op zoek naar 'n nette originele 924-onderspoiler (het carrosseriedeel dus). Wow, hij wordt steeds mooier! :-D En het is ook zo'n mooie kar, zo'n 924!!! :!: :wink:


  3. #23
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Dat is het inderdaad... goed bezig, zo te horen!


  4. #24
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: De rode '81er van Bcreative

    zonder voorspoiler zijn ze ook het fraaist :wink:
    Zet anders eens een gezocht op marktplaats....


  5. #25
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Ja, we doen ons best! :wink: 't is ook zo erg, ik loop eigenlijk de hele dag steeds even naar die auto te kijken.... ops: :lol: Heb 't natuurlijk een hele tijd met plaatjes in boeken moeten doen, maar het is wel heerlijk om weer in eentje rond te rijden.
    Misschien dat idd Marktplaats nog iets kan opleveren. Verder misschien nog de sloop hier in de buurt.


  6. #26

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Of de sloper die ik zaterdag op ga halen :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #27
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Ben heel benieuwd. Ik hou me aanbevolen! Hoor wel van je of er een goeie onderzit....


  8. #28
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Hoi Stephan,

    ik hoop dat het gaat lukken voor je. Laat het wel snel weten anders moet ik als een gek de auto leeg gaan halen, rekening houdend met de wensen van de mede forumleden.


    groetjes,
    Jan Willem
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  9. #29

    Re: De rode '81er van Bcreative

    je bent maar goed bezig met dat ding geen half werk iig! super man!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #30
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Zo, hij heeft vandaag lekker nieuwe olie + oliefilter, nieuwe koelvloeistof en nieuwe versnellingsbakolie gekregen! :grin:
    Minder is dat vandaag bleek dat ie een klein beetje olie lekt bij het kleppendeksel en de carterpan. Op dit moment nog niet alarmerend, maar in de toekomst dus wel aanpakken.... Tja, 't is niet anders.
    Anyways, reed vandaag (rustig aan, het regende) over de N205 bij Hoofddorp en werd ingehaald door een blauwe 911. Op een gegeven moment zag ik het verkeer afremmen bij een stuk waar je maar 70 mag; normaal trekt niemand zich daar wat van aan. Maar goed, ik moest dus ook afremmen. En opeens zag ik een controle: busje, motor, flitser...the works. Ik hoop dat ik nog op tijd afgeremd heb; ben vorige week ook al geflitst; wordt dure hobby zo. Ze hebben me in ieder geval gecheckt en keken me ook ernstig na. Ja zo'n rode sportauto valt een beetje op. En raad eens wie er aan de kant gezet was door ze? Onze vriend in de 911....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •