Pagina 4 van de 24 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 236
  1. #31
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Ook lekker bezig!

    Hoop zeker niet dat je geflitst bent!! reed je veel te hard eigg?

    had vorge week ook al een brief van justitie op de mat voor een snelheidsovertreding en deze week ook nog eens een parkeerbon!!

    Stond er toen net 5 min voor me werk want ik moest me kleding ophalen en had me gevarenlichten aan en me klep stond open

    Kom ik terug heb ik een bon ops: Kan nog steeds geen respect voor parkeerwachters opbrengen :wink:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #32
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Het is gewoon een stelletje struikrovers! Ze liggen op de loer en beroven je van je geld :evil:
    Ik denk dat ze me gemeten hebben terwijl ik wel aan 't afremmen was, dus meer dan een kilometerje of tien te hard zal het niet geweest zijn (hoop ik...)


  3. #33
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Hmmmm, dacht 't gisteren al even te merken, maar vandaag op weg naar huis toch echt moeten concluderen dat ie minder mooi stationair loopt. Wel zo rond 900 toeren, maar af en toe tussendoor een hortje en stootje. Voelt soms zelfs even alsof ie moeite heeft om te blijven lopen. En dat deed ie niet sinds ie d.m.v. de CO- en stationairschroef netjes stationair draaiend is gemaakt. Lijkt wel of je vooral niets aan je auto moet doen...; kan alleen maar minder worden....
    Nou ja wil over niet al te lange tijd toch bougies, bougiekabels en verdeelkap vervangen. Meteen maar 'ns bougies bekijken en 'm misschien 'ns goed laten afstellen....


  4. #34
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Mijn auto start en loopt maar geen dag is het zelfde. Afslaan doet ie niet maar de ene dag 800, dan weer 400, dan weer 900 toeren. Als ik de straat uit ben doet ie het weer perfect. Dit heb ik met geen enkele vorige auto mee gemaakt.
    Moet wel effe de V-snaar vervangen. Die hoor je na het starten. Daarna ook niet meer trouwens accu laadt goed overigens.

    Porsche center in Den Haag had hem goed afgesteld (met warme motor) Koud heb ik het idee dat soms niet alle cilinders meedoen. Is dit het bekende benziine tekort probleem? Ik ga snel de verdeler met kabels en bougies vervangen. Ik hoop dat de kous daarmee af is.

    Al met al denk ik dat ie me niet in de steek gaat laten omdat je mert dat de motor wel wil. Rijden diet ie verder perfect. En wat ik me nu bedenkt trouwens......ik rijd veel stadsverkeer en de temparatuur meter loopt naar of op het rood, maar ik geloof de meter niet want die motor kan dan nooit al zo snel zo heet zijn. Heel vreemd!! Zodra ik ga rijden schiet de meter ook weer snel terug.
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  5. #35
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Ik hoop niet dat ik door dit te zeggen iets over me afroep, maar tot nu toe helemaal geen problemen gehad met de koeling. Hij blijft netjes net voor het middelste (tweede) streepje als ik rijd. En bij iets langer stilstaan gaat ie net over dat streepje heen en vervolgens slaat de koeling aan. Die houdt 'm netjes rond of iets voor het middelste streepje. Dat was bij m'n vorige 924 wel effe anders....


  6. #36
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Hmm jah ik moet ook nog steeds een nieuwe waterpomp eigenlijk... oll: Ik heb met die nieuwe thermostaat wel verbetering, maar het kan een stuk mooier nog...

    @ Jan Willem:
    Kan je AAV (Auxilary Air Valve) zijn. Zie ook mijn projectdraadje pagina 3 (hier dus). :wink:


  7. #37
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Mijn auto loopt ook de ene dag perfect stationair, de andere dag staat-ie te schudden. Toerental varieert tussen de 500 en 1200, geen oorzaak voor te noemen.

    Ik houd het erop dat-ie gewoon oud is en dat de toleranties allemaal wat ruimer zijn, maak ik me niet bijzonder druk om op dit moment.


  8. #38
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Hoi Coen,

    ik kan niets vinden over de AAV. Waar staat dat precies?

    groet,
    JW
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  9. #39
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Even klikken op 'hier dus' in het betreffende bericht.


  10. #40
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Hoi Tom80,

    het is nog vroeg he. Ik heb het gevonden, dank je. Heeft het kouder wordende weer nog gevolgen voor dit soort problemen?
    Zoals gezegd, mijn auto start altijd maar in de winter moet ie wel dagelijks blijven rijden:-)
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •