Pagina 7 van de 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 236
  1. #61

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Mijne wordt gewoon loeiheet hoor, als ik de kachel en de blower allebij vol open zet houdt je het niet lang uit zo loeiheet wordt het
    Waar je moet beginnen, kachelradiateur?
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #62
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Ergens verstopt?


  3. #63
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Thanks. Ja, mijn vorige 924 werd ook erg heet, terwijl deze gewoon een koel briesje geeft. Dan maar 'ns naar kachelradiateur en evt. verstoppingen kijken, idd.


  4. #64
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Is niet gewoon zoals bij vele 924's het kabeltje naar de "kraan" losgeschoten achter het paneeltje of anders bij het kraantje.

    Je kan even kijken onder de motorkap achter de motor (zeg maar onder de bobine) of het kraantje open of dicht zit.

    Hij staat open als je links van de auto staat en het schuifje naar je toe trekt en dicht als ie naar de tegenovergestelde richting staat.

    Succes! ik hoop dat je me begrijpt! :wink:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #65
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Succes! ik hoop dat je me begrijpt!
    Errr, I'm sure I don't :grin: Maar ik ga binnenkort gewoon 'ns kijken of ik zie wat je bedoelt! thanks.


  6. #66
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Succes! ik hoop dat je me begrijpt!
    Errr, I'm sure I don't :grin: Maar ik ga binnenkort gewoon 'ns kijken of ik zie wat je bedoelt! thanks.

    Achter onder de Bobiene zit een zwarte kunstof Schuif / kraan met aan bijde zijden een
    slang en !!!!! een kabel die naar het bedienings paneel gaat :arrow:
    Die is vast los geschoten :idea: ( kachel werkt als je het Hendeltje de anderkant op zet )
    Probeer dat maar ( zelfde verhaal als david dus, allen ik weet het wel zeker want de kachel werkte gewoon :wink: ) M. BA
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #67
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Dat is mijn aller eerste reparatie die ik heb uitgevoerd... Bij mij zat die klep vast, en met het open zetten is de draad geknapt...
    Maar nu krijg ik het weer lekker warm.


  8. #68
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    O.k. Martin, dank. Heb het nu druk en ben veel weg met de Leon, maar ga er binnenkort mee aan de slag! Ik wil het straks als het kouder wordt ook lekker warm hebben! :grin:


  9. #69
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Zo, vandaag maar weer 'ns even de 924 meegenomen! :-D Erg veel oponthoud onderweg door allerlei wegopbrekingen en andere ongein... Dus lekker doorrijden was er niet bij. Maar goed, toch altijd weer leuk rijden zo! 8) Tot nu toe geen last meer gehad van gesputter. Maar wel iets anders dat me opvalt. Ik heb 't idee dat ie een beetje inhoudt. Ja, hij heeft natuurlijk maar 125pk, maar volgens mij hoort ie toch net iets vlotter te accelereren en gewoon effe pittiger op het gas te reageren. Nou zijn de bougies, bougiekabels en luchtfilter nieuw. Het hele bezine-inspuitgebeuren zou ook goed moeten zijn (daar is BA nog mee bezig geweest). Misschien toch ook maar 'ns naar compressie en ontsteking laten kijken.


  10. #70
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Zo, vandaag maar weer 'ns even de 924 meegenomen! :-D Erg veel oponthoud onderweg door allerlei wegopbrekingen en andere ongein... Dus lekker doorrijden was er niet bij. Maar goed, toch altijd weer leuk rijden zo! 8) Tot nu toe geen last meer gehad van gesputter. Maar wel iets anders dat me opvalt. Ik heb 't idee dat ie een beetje inhoudt. Ja, hij heeft natuurlijk maar 125pk, maar volgens mij hoort ie toch net iets vlotter te accelereren en gewoon effe pittiger op het gas te reageren. Nou zijn de bougies, bougiekabels en luchtfilter nieuw. Het hele bezine-inspuitgebeuren zou ook goed moeten zijn (daar is BA nog mee bezig geweest). Misschien toch ook maar 'ns naar compressie en ontsteking laten kijken.

    ontsteking-tijdstip heb ik nagekeken staat volgens mij goed.( die verloopt niet spontaan )
    ik heb er ook een andere vervroeger op gezet ( de oude was lek )
    maar je kunt hem iets rijker op de brandstof zetten ( probeer dat eerst co 2,5 )
    M.(B.A.)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •