Pagina 21 van de 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 236
  1. #201
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Jammer man je plezier verliezen is niet leuk .!!
    als mijn oplossing voor het W.S.P 100 % werkt :ben jij de eerste die het hoord
    want het duit toch die kant op als basis van je problemen.
    want als de auto koud is, is het starten en lopen toch ????
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #202
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De rode '81er van Bcreative

    In wezen geloof ik wel Martin, maar als de pomp onvoldoende capaciteit beschikt door voltage daling wat gevolg is van corrosie is het wel aannemelijk dat er dan weinig peut richting de injectoren gepompt wordt. i.c.m. de vapour-lock die zich vormt..Kan het leuke gevolgen zoals hier beschreven staat.

    Overigens heb ik nergens problemen mee met de warme start, gewoon standaard. Wel na het filter een check-valve geschroefd..maar dat heeft echt geen invloed lijkt me. Gewoon combi van factoren.


  3. #203
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    ik neem aan dat bijde pompen werken : als er een stroomval is ,
    zou je met een losse draad van de pompen naar de acuu kunnen.
    Dit om te testen of dat inderdaad het euvel is ( ik neem aan dat ik niet de enige ben die dat kan bedenken. )
    startkabel op de pluspool van de accu op de andere zijde de meetpen meten naar de massa aansluiting op de pompen en hoeveel volt meten we onbelast over massa ??? is dit keurig nagenoeg gelijk .dan zou er nog te veel weerstand over de + zijde kunnen zijn.
    het brandstof relay er uitpakken permanent 12 V via startkabel op de + zijde van de pompen, en een exstra brandstof injektie via de KSI geven +/_ 3 sec gelijk met starten van de moter.
    Wel nog even de lucht omloop + 2 slagen geven.( linksom verder open )
    en als hij dan niet loopt.
    bougie er uit draaien is hij nat dan heb je zeker brandstof
    is hij droog dan is er iets fout in je brandstof toevoer
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #204
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Lijkt me ook dat de ANWB ook zoiets kan aanleggen..Zeker voor noodoplossing.
    Maar getuige het feit dat er zoveel beun wordt aangelegd in een 24 met name voor de pompen moet dat zeker een euvel zijn waar de meeste mensen op gaan komen. Overigens komt dat door slijtende pompen = meer stroom vraag = klapperende relais..


  5. #205
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Bedankt voor de support en het meedenken, mensen!:s183:
    Ga binnenkort 'ns kijken wat ik nog kan doen. :icon_confused:


  6. #206
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Hoeveel volt meet je op de brandstofpomp ? Aarde van de pomp is vaak een probleem, je kan eenvoudig een extra aarde draadje van de pomp naar een blank stukje carosserie maken.
    937 racer


  7. #207
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    Hoeveel volt meet je op de brandstofpomp ? Aarde van de pomp is vaak een probleem, je kan eenvoudig een extra aarde draadje van de pomp naar een blank stukje carosserie maken.
    Volgens mij was dat 11,8.
    Vandaag met iemand gehad over brandstofpomp verplaatsen naar voor en rechstreeks naar accu en direct aan met contact.


  8. #208
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Meet eerste of je wel 12v+ hebt als je de multimeter op de + zet en de min op de carosserie ipv van op de pomp.

    Mocht je denken dat het probleem in je brandstofrelais zit, dan kan je dit TIJDELIJK doorverbinden (zie Haynes) om te kijken of het probleem dan over is. Let wel op meteen als je je contact aanzet meteen doorstarten om verzuipen te voorkomen.
    937 racer


  9. #209
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Brandstofrelais is net vervangen. Maar misschien heeft deze ook alweer de geest gegeven, hoor.


  10. #210
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Welk nummer staat er op het relais, je hebt vroeg en laat type, 477 906 059 of 433 906 059 jij moet deze laatste hebben.
    937 racer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •