Pagina 5 van de 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 88
  1. #41
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project van Shrouded Veil

    ja zeker!

    Want ik wil echt graag bij de meeting zijn!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #42

    Re: Project van Shrouded Veil

    ik zou ze dag en nacht laten werken
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #43
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Project van Shrouded Veil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammer_rites
    Als ik jou was zou ik de kjet/ontsteking laten voor wat het is en overstappen op EFI. Leuk iets bouwen met Megasquirt. Als je de tijd hebt natuurlijk...
    Wat is dit precies?
    EFI staat voor Electronic Fuel Injection, en zoals Tom zegt, Megasquirt is programmeerbaar motormanagement, waarmee je injectie (en ontsteking) volledig zelf kan regelen. Ik begon erover omdat je een aardig bedrag gaat steken in het oude systeem, en op die momenten kan je je afvragen of je je geld niet beter in iets moderners kan stoppen, iets wat je brandstof kan besparen, en meer performance kan opleveren. Ik denk dat je voor 1200 euro een heel eind kan komen, afhankelijk van hoeveel jezelf kan doen. Persoonlijk zou ik het voor dat bedrag niet redden, maar iemand die handiger is zou het misschien voor minder kunnen.

    Maar wat je ook doet, ik ben het helemaal met q01z eens dat het goed is dat je je 924 op een fatsoenlijke manier op de weg houdt. Ik ben bang dat er een groot aantal 924-bezitters zouden afhaken bij dit bedrag, een belangrijke oorzaak van het slechte imago van de 924.

    Ik help het je hopen dat-ie voor zondag klaar is!


  4. #44
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Project van Shrouded Veil

    Slechte imago heerst nog steeds en zal ook nog wel een tijdje aanhouden.
    Je hebt liefhebbers en liefhebbers om maar zo te zeggen.

    Ik hoop voor je dat het voorlopig hier bij blijft en ...tot zondag!


  5. #45
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project van Shrouded Veil

    het geld zit er al in dus ik ga nu niet alsnog meer overstappen

    maar wel bedankt dat ik nu meer weet over de alternatieven van een ontstekingssysteem voor de 924!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #46
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project van Shrouded Veil

    Ik heb een paar vraagjes

    Ik ben net bij de garage geweest en ze hadden een paar vraagjes die ik beter even zelf kon uitvogelen dan dat hun dat deden vanwege dat het dan best wat tijd zo kunnen kosten dus ook geld ( wel aardig van ze)

    Wat voor nummers hebben de , ontstekingsunit , de computer, de brandstofrelais en de kabelboom voor een porsche 924 uit 83' ?

    door me auto heen zitten onderdelen van voor en na dit bouwjaar dus daarom werk alles niet goed
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #47

    Re: Project van Shrouded Veil

    op het forum staat een PET catalogus.. (bij naslagwerk geloofk..) daar staat alles in
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #48
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project van Shrouded Veil

    Oke super bedankt
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #49
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project van Shrouded Veil

    Vandaag aan de hand van de lijst die ik hier had gekregen hebben ze de nummers vergeleken met wat er waarschijnlijk mis ...

    Ik post het mailtje wel in een keer

    Ha Frank,

    Ik heb wat nummers met elkaar vergeleken, hier kwam uit dat het brandstofrelais het goede nummers is maar de verdeler niet overeenkwam met de techinfo.
    het nummer van de kabelboom kan ik niet vinden maar denk dat dat wel overeenkomt met de computer. deze computer heeft alleen een bosch nummer vermeld en geen
    porsche nummer. Daar komt bij dat je cilinderkop nr 347 103 353 moet hebben maar nr 347 103 373 heeft, nou is de vraag als je een andere verdeler hebt deze ook in jouw cilinderkop past.
    als jij dit uit wil zoeken en die past erin kan je hem bestellen.

    groeten geert
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #50
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Project van Shrouded Veil

    kabelbomen zijn er voor verschillende bouwjaren geweest.
    met kastje 80,81,-83,84 en 85.
    bedenk we,een andere plaatsen kost de nodige moeite,kans dat het de originele is is denk ik zekers aanwezig.

    nummer voor cilinderkop kom ik in de PET van 79 en van 85 niet tegen..... oll:

    nummer op ontstekingskastje is trouwens Bosch 0 0227 110 010

    verdelers zijn er voor de 2.0 in 2 uitvoeringen 1 voor zonder kastje,1 voor met.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •