Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Nieuw nieuw nieuw

  1. #1
    Ingeschreven
    22/09/2008
    Berichten
    12

    Nieuw nieuw nieuw

    Goeiedag, Jordi hier, 25 jaar, afkomstig uit de randstad. Heb van 't weekend na een paar jaar pauze weer een 924 gekocht. M'n 3e inmiddels. Ditmaal weer een standaard 924, maar met 968 kont en 944/968 voor- en achterschermen.

    Ik heb m'n eerste 924 altijd een erg fijne auto gevonden. Lekker goedkoop een redelijk sportieve auto rijden. M'n 2e was een klein drama'tje. Dit was een rode met Carrera GT ombouw. Hier veel pech aan gehad en uiteindelijk snel weer verkocht. M'n eerste heb ik daarna ook verkocht en na omzwervingen via een E30 325 cabrio, een MR2 AW11, een BX turbodiesel en een MR2 SW20 nu toch weer op een 924 uitgekomen.

    Was al een tijdje aan het overwegen, misschien een turbo, maar niet echt serieus op zoek. Toch af en toe een beetje marktplaats in de gaten houden en toen kwam ik deze tegen. Helemaal mijn kleur en smaak. Volgens sommigen een enorme neppert, maar ik vindt 'm mooi zo. Zolang ik er geen trieste wannabe 968 embleempjes op plak is 't niks anders dan een 924 met een wat mooiere body.

    Verder heb ik er een paar kleine plannetjes nog mee; wil ZX lights (hier ga ik zo een topic voor openen), wil m'n deurgrepen mee laten spuiten, wil een sportstuurtje en 't liefst zou ik 't konijnehol onder de auto vandaan slopen want dat is absoluut mijn stijl niet. Ook heb ik een lek schokdempertje rechtsachter, deze zal ik op korte termijn eerst maar eens vervangen. Ook loopt ie duidelijk wat te rijk en heb ik het vermoeden de de kleppen maar eens gesteld moeten worden (is in 2005 koprevisie gedaan, maar daarna nooit meer nagesteld). Verder is de auto nog best netjes, weinig verbeund, alleen wat gekloot met draadjes van de koplampen gehad.

    Nou, genoeg gelult. Hier even de foto's van m'n 924's tot nu toe, gele is dus de huidige!





  2. #2
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    Heey!

    Welcome!

    Ik vind hem wel mooi alleen hou ik zelf tog meer van de versies die je hiervoor hebt gehad , maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak :wink:

    Kom je ook naar onze meeting de 28e in de Meer

    Je kan der meer over lezen in de meeting topic!

    Suc6 met je 924
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #3
    Ingeschreven
    22/09/2008
    Berichten
    12

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    Meeting ga ik zeker proberen bij te zijn. Zal even in de gaten houden hoe, wat en waar.

    gr. Jordi


  4. #4

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    ey dat ding hadden we idd al gespot op marktpalats..bijzondere auto!

    welkom hier verder, je hebt al aardig wat ervaring met de auto's.. en zijn directe concurentie destijds
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #5
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    welkom hier,als je geen kennis van kentekens hebt kijk je em al gauw voor een 968 aan :wink:


  6. #6
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    Welkom, een zeer opvallende 924!


  7. #7
    Ingeschreven
    22/09/2008
    Berichten
    12

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    ey dat ding hadden we idd al gespot op marktpalats..bijzondere auto!

    welkom hier verder, je hebt al aardig wat ervaring met de auto's.. en zijn directe concurentie destijds
    Ik was al benieuwd of ie hier al was gespot.

    Dat laatste doel je denk ik mee op de AW11, of doel je ook op de E30?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    welkom hier,als je geen kennis van kentekens hebt kijk je em al gauw voor een 968 aan :wink:
    Naar de voorkant kijkend weet je het gauw genoeg. Ook de handgrepen verraden een hoop, verder moet je 't maar net weten ja ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Welkom, een zeer opvallende 924!
    Thx!


  8. #8
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    Jordi,
    Hartelijk welkom! Ben ook meer van de originele vorm. Maar die gele die jij nu gekocht hebt, dat is gewoon een hele dikke 924; kan niet anders zeggen. En een erg coole kleur! Hé, misschien tot de 28e in De Meern en veel plezier met je nieuwe aanwinst!


  9. #9
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    Hey! Jordi

    Hulde Veel rijplezier!!
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  10. #10
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Nieuw nieuw nieuw

    jorrrrrrrrrdiiiii
    mowaaaaaaapp...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •