Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Algemene beschouwingen...

    Zou me niet verbazen. Als ik niet zo gek op die auto was, had ik 'm ergens in een garagebox geduwd en was in een Toyota gaan rijden.


  2. #12
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Algemene beschouwingen...

    De bovag houdt lijsten bij met geregistreerde aantallen auto's.
    En daaruit bleek dat er 800 924's geregistreerd zijn. Anders kun je eens zoeken op de website van de bovag en dan mobiliteit in cijfers.

    En waarschijnlijk hebben veel mensen de 924 als 2e auto (inclusief mij, ik heb een (jaja Tom) Toyota als dagelijks vervoer), en die zijn dus niet zoveel op de weg.


  3. #13
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Algemene beschouwingen...

    800 and counting... Volgens mij gaan er elke maand wel enkele naar de sloop of worden ze in onderdelen verkocht door de eigenaar. Zo wordt je 924 vanzelf steeds zeldzamer. Nou ja, worden ze misschien uiteindelijk toch nog 'ns meer waard. Vind sowieso de prijzen die je voor 'n 924 betaalt belachelijk laag, in verhouding tot het plezier dat je ervan hebt!


  4. #14
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Algemene beschouwingen...

    Verbruik en prestaties houden de verkoopprijs laag, de meeste mensen gaan voor een 944 die minder zuipt en sneller is. Dat je vrijwel niks hebt aan een snelle auto in Nederland, tja...


  5. #15
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Algemene beschouwingen...

    Aan de andere kant, als ie stuk gaat kun je beter 'n 924 hebben! :wink:
    Dan ben je met een 944 echt aan de beurt. En volgens mij ben je met 'n 944 meer geneigd 'm ook even flink in te trappen; dan rijd je nog niet echt zuinig.


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Algemene beschouwingen...

    Voor een distributiewissel ook.


  7. #17
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: Algemene beschouwingen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    800 and counting... Volgens mij gaan er elke maand wel enkele naar de sloop of worden ze in onderdelen verkocht door de eigenaar. Zo wordt je 924 vanzelf steeds zeldzamer. Nou ja, worden ze misschien uiteindelijk toch nog 'ns meer waard. Vind sowieso de prijzen die je voor 'n 924 betaalt belachelijk laag, in verhouding tot het plezier dat je ervan hebt!
    Zo ging het toch ook met een 914... Hoe lang geleden is het dat je die kon kopen voor 2500/3000 euro?
    Dat is overigens ook een super autootje wat ik wel voor de deur zou willen :wink:


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Algemene beschouwingen...

    Dito. De 928 was tot voor kort ook een weggevertje, ondanks de giga-brandstof- en onderhoudskosten is een goede inmiddels ook best duur.

    Toch ben ik blij met de lage prijzen voor de 924. Dat betekent dat zelfs een mooie nog betaalbaar is, dat je 'm nog op straat kunt parkeren zonder dat-ie gejat wordt en dat slechte nog gesloopt worden voor (betaalbare) onderdelen. Dat de mijne niet veel meer waard wordt, boeit me niet zo.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •