Pagina 2 van de 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #11
    wat voor kleur worden de ruitenwissers? zwart neem ik aan?

    je hebt overigens speciale textiellijm, die gemaakt is om textiel aan schuimrubber vast te kleven, dat zou moeten werken!
    heb je alleen kans dat je het schuim uit elkar trekt omdat er teveel spanning op komt..

    succes!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    We verwachten wel foto's van het resultaat vanzelfsprekend...


  3. #13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    We verwachten wel foto's van het resultaat vanzelfsprekend...
    vanzelfsprekend ook van het geheel :lol:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #14
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.512
    Is het nog gelukt net de ruitenwissers?
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #15
    Ja en nee....

    Omdat ik geen glad oppervlak had om de ruitenwissers op te leggen heb ik ze verhuist naar de badkamer, daar voorzichtig op een kapot getrokken plastic tas gelegt en ze dan gespoten. Daarna de verwarming en de ventilator aangezet zodat het beter kon drogen. Hele kamer stonk er op een gegeven moment van! Zo!!! niet normaal hahaha

    Een paar uur laten, ik kom thuis, gelijk kijken natuurlijk. Op zich zag het er netjes uit, alleen was er lak ONDER de ruitenwissers gekomen, met als gevolg dat het nog niet helemaal droog was toen ik ze van de plastic tas trok :evil: Nu kan ik ze aan EEN kant weer gaan schuren en weer spuiten. Anders ziet het er gewoon niet mooi uit..

    Strip aan de zijkant van de auto zit IETS beter vast dan eerst maar nog steeds niet geweldig. Met dit regenachtige weer droogt die bende gewoon niet. Dit project gaat weer opgeschoven naar het voorjaar..zucht.

    Verder heb ik nu op meerde plaatsen INEENS zware water lekkage! Mijn auto stond een weekje onder een boom en ineens was mijn mat zeiknat en lagen er tig pas gevallen bladeren ONDER mijn bedalen :shock: Daar schrok ik best van. Misschien is mijn schutbordje een beetje (erg) lek...
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Bladeren in de auto? Oeps...

    Ik zou in ieder geval even de afvoeren van de watervangbak onderaan de voorruit goed doorprikken. Bladeren kunnen 'm snel verstoppen.


  7. #17
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Babs, Je moet ze eigenlijk ophangen. Ik neem aan dat je eeen soort kelder/berging heb? Daar kun je vast wel iets ophangen en een soort "verf kamertje " van maken zodat je in je hut geen last heb van de stank.

    Gewoon met een klein draadje het spul ophangen, zo kun je aan weerszijden gelijkmatig een laagje verf aanbrengen.

    Wat betreft lekkages: Soms kan het langs de ventilator pakking wat lekken (heb ik ook gehad) enigste remedie is eruit halen + opnieuw afkitten met technobond of iets dergelijks.

    Bladeren in je auto is zeker niet goed, denk dat het toch door je kabeldoorvoer heen sijpels/binnenkomt op een of andere manier. Maak de bakken aan weerszijden goed schoon, houd dit bij (neem gewoon een regel in acht met één keer per week (of vaker als de wagen onder een boom staat). Daarbij voorkom je langdurige waterplekken en de afvoer van het water bevordert.


  8. #18
    Gisteren voor het eerst weer gereden; het regende vrij regelmatig. GEEN LEKKAGE GEHAD BIJ DE PEDALEN!! Ik snap er echt nix meer van.
    Ik heb de waterafvoer bekeken; ziet er netjes uit, water loopt goed af. Dus waar zit in hemelsnaam dat hele probleem zeg????!!
    :shock: toch maar even naar de garage vandaag...

    Ruitenwissers zijn netjes geworden, ach..voor een beginners project ben ik tevreden!
    Moet alleen nieuwe rubbers hebben; doordat ik ze had afgeplakt is er één gescheurd.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Heb je de wisserbladen meegespoten?


  10. #20
    Alles, alleen de rubbers waren afgeplakt.


    Jongens, ik heb vanmiddag eens wat herfstige foto's bij mij in de omgeving zitten maken; ik zal ze vanavond uploaden op mijn hyves.
    Voor de mensen die geen idee hebben welke dat is, hier het adres:

    http://frostybabe.hyves.nl/

    en mijn 924 hyve:
    http://porsche924.hyves.nl/
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •