Pagina 3 van de 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #21
    wat een verschrikkelijk gaaf kleurtje barbara!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #22
    Bedankt voor het complimentje :grin:

    ..ik heb vandaag speciale lakkwastjes gehaald. Ben weer wat nieuws van plan :twisted:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  3. #23
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    O oh, moeten we ons al zorgen gaan maken?? :grin:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #24
    haha...kijk maar uit jij, anders heb ik straks nog een mooiere en nettere 924 dan jou :lol:
    Beestje moet netjes zijn voor het volgende evenement in December en anders kan ik me ook niet vertonen tussen al die prachtig onderhouden 924ers in Dinslaken op 1 mei aanstaande! oll:

    Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn, hoewel ik zo vrij weinig technische kennis heb..........................
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  5. #25
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Nee dat moeten we natuurlijk niet hebben dat de jouwe mooier is! :wink:

    Helaas is mijn 924 ook niet meer 1 van de mooiste meer, er zit aan de buitenkant nog genoeg (spuit) werk.


    Ach die kennis die leer je vanzelf wel, ik ben ook uit het niets begonnen en ik leer ook nog elke dag, als de interesse er is komt het vanzelf wel goed met de kennis, als je op een gegeven moment de basiskennis hebt is alles (bijna) een eitje.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #26
    We kunnen ze vast eens naast elkaar zetten met de meeting op Zandvoort, kunnen we gezellig effe wat info's uitwisselen. :-D \

    Ik heb de foto's bewondert van je 924; hij ziet er echt nog heel aardig uit. Wat is er mis met de lak, aangezien je het daar over had??

    Ik wil volgend jaar de motorkap nieuw laten spuiten, daar heb ik een gaatje in de blanke lak (kan dat ontstaan van poetsen? :wink: of door de hitte?) en bij de koplampnaden zit er denk ik wat roest want er is bubbelvorming onder de lak zelf zichtbaar.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  7. #27
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Tja, de gaatje in de blanke lak kan allerlei oorzaken hebben, het kan bijvoorbeeld een reactie zijn geweest op de kleurlak, niet goed ontvet tijdens het spuiten etc....

    Wat mijn 924 betreft:

    Ik heb tijdens het bezit van mijn 924 2x schade gehad.

    1e keer heb ik met gladheid de 924 tegen een boom(pje) gereden.

    En vorig jaar ben ik aangereden door een Leasebak met dronken dame achter het stuur.

    De eerste schade heb ik zelf gerepareerd en gespoten, 3x achter elkaar mislukt.

    De laatste schade heb ik nog niet laten spuiten omdat na het richten van het chassis het geld op was.

    Dus ik zit met een zelf gespoten bumper (mislukt) en op de rechter zijkant een stuk waar de lak mist omdat daar een deuk heeft gezeten die eruit is gehaald door de schadehersteller, maar is nog niet gespoten omdat ik bang ben dat ik het nog erger maak dan dat het nu is.

    Dus de foto;s zijn voornamelijk van de mooie kant genomen en foto's van voor de schade.

    Maar we zullen zeker naast elkaar zetten op Zanvoort, kunnen we mooie plaatjes schieten.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #28
    Damn nu DIT weer:

    Auto heb een weekje stil gestaan, net zoals elke week het geval en dan rij ik meestal in de weekendjes en op maandag rond.
    Nou haal ik de wagen op vanavond en denk, laat ik nu ook maar eens gaan rijden. Het regende en het was al donker maar ach...weet je tenminste of je ergens lekkage hebt en of de verlichting nog goed werkt. Ik dus lekker op mijn gemak de stad door gecruised...kom bij het stoplicht....sta een halve minuut te wachten: SLAAT INEENS ZOMAAR DE MOTOR AF. Zonder enig voorteken! Dat heb ie dus sinds ik hem in mijn bezit heb NOOIT eerder gedaan. Maar ach..ik denk zal wel de koppeling te snel op hebben laten komen dus ik start, auto draaid gelijk, ik rij weg en kom tenslotte bij stoplicht nummer 2. Wat denk je: Gebeurd er weer hetzelfde!!!
    Vond het toch verdacht en heb bij het pompstation even nagekeken of alles naar behoren liep. Toen ineens geen last meer gehad van afslaan onder stationair draaien : Nergens lekkage van vloeistoffen...
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  9. #29
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    hmmm, in ieder geval iets met de benzine toevoer denk ik...... Moet ik even over nadenken en even over lezen.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #30
    Gisteravond nog een keer gereden tussen Jdorp en Den Helder(ikwasmeteenvriendnaardebios); das ongeveer 15 kilometer heen en terug; geen problemen gehad. Het was ook aardig droog, af en toe een paar spetters.

    Vanmiddag heeft het Porscheforum een lunch in Egmond aan zee;
    ik ben benieuwd hoe de auto zich gaat gedragen dan...ik verwacht eigenlijk GEEN problemen maar ja zoiets zet je wel aan het denken natuurlijk aangezien het nog niet eerder voorgekomen is dat de auto bij stationair draaien uitvalt. De accu is in het verleden overigens al 2x nagekeken. In de garage zeiden ze dat ie goed is..
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •