Pagina 22 van de 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #211
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Project "FROST"

    volgens mij zijn alle PORSCHE rijders nu erg
    verdrietig en boos :evil:
    (afgaande wat er op dit forum en het porsche forum staat aan reakties)
    sterkte :!: .......... en hopelijk tot ziens op dit forum!!!
    think PORSCHitive


  2. #212

    Re: Project "FROST"

    Geloof me, hij staat echt bij een liefhebber die hem weer terug in nieuwstaat kan krijgen.... zelf is deze man eigenaar van een bijna geheel gerestaureerde 924 Carrera GT :shock: Ik wist niet wat ik zag toen ik dat barrel van mij kwam brengen!!! We houden overigens contact met elkaar. Momenteel denkt hij er over na er een 944 blok in te zetten... maar ik ben het daar minder mee eens; dat chassis houwt het toch nooit met zo veel PK's? Weet iemand hier meer over??

    En de Porsche wereld is me niet kwijt hoor.. zal gerust nog zat evenementen na gaan. Eerst volgende op de agende is Dinslaken op 1 mei. :-D
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  3. #213
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Project "FROST"

    als ze 1200pk uit een supra halen, v8 bouwen met 700pk en allles blijft heel, zelf met die slappe americaanse chassis; dan kan een 944 motor makkelijk in een 924, doe dan gelijk een turbo blok :twisted:
    trouwens 944 is prakties dezelfde auto :mrgreen:
    no worries, zolang die maar blijft rijden en van de sloop is gered
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #214
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Project "FROST"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    Geloof me, hij staat echt bij een liefhebber die hem weer terug in nieuwstaat kan krijgen.... zelf is deze man eigenaar van een bijna geheel gerestaureerde 924 Carrera GT :shock: Ik wist niet wat ik zag toen ik dat barrel van mij kwam brengen!!! We houden overigens contact met elkaar. Momenteel denkt hij er over na er een 944 blok in te zetten... maar ik ben het daar minder mee eens; dat chassis houwt het toch nooit met zo veel PK's? Weet iemand hier meer over??

    En de Porsche wereld is me niet kwijt hoor.. zal gerust nog zat evenementen na gaan. Eerst volgende op de agende is Dinslaken op 1 mei. :-D
    ja hoor het koetsje kan dat wel aan :grin:
    924 turbo heeft de zelfde koets en ook 170 Hp is gelijk aan 944
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #215
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Project "FROST"

    [quote="FROST"]Geloof me, hij staat echt bij een liefhebber die hem weer terug in nieuwstaat kan krijgen....

    En de Porsche wereld is me niet kwijt hoor..

    blij te horen :-D
    want op zo een manier van je hobby af te komen
    is zeeeeeeeer triest :!:
    think PORSCHitive


  6. #216
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162

    Re: Project "FROST"

    Hey Barbara,
    jammer om te lezen dat je je 924 hebt verkocht.
    Maarja, na al je verhalen over de problemen die je hebt gehad is het op het moment misschien wel goed
    om hem kwijt te zijn.
    Nu kan je gaan sparen om in de toekomst weer een porsche te kunnen kopen!
    924, 1984


  7. #217

    Re: Project "FROST"

    De volgende twee jaar komt er denk ik zoiezo geen Porsche. Er zijn nog een hoop dingen die buitenom gedaan zullen worden:

    - Alle schulden afbetalen ( kl*te Kia! :| )
    - Nieuw 6 a 700 Liter aquarium voor de goudvissen, zodat ze lekker kunnen groeien! ( Goudvis wordt bijna 25 centimeter! :shock: )
    - Ander huis, misschien huur, misschien koop, ligt er aan wat er dan op de markt is.
    - Misschien een nieuwe auto op gas voor mijn vriend, maar dat staat helemaal onder aan de lijst aangezien we al een auto hebben.
    - Het project van de oude 924 in de gaten houden. Wie weet bestaat er een kans dat ik hem later terug kan kopen. Zo niet, dan zal er waarschijnlijk een 944 S2 komen, of een Turbo. Vooralsnog GEEN 911! :wink:
    - Een nieuwe HD televisie en een Blue ray speler ( Heb nu alles standaard HD ready en een gewone DVD speler )
    - Nieuwe pc met alle toeters en bellen ( kost met wat geluk kleine 2000 euro :mrgreen: )
    - Een kat als huisdier..?? en voor mijn vriend een vijver met Koi of een grote kooi met Grasparkietjes??

    Bij deze, genoeg op de verlanglijst !
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  8. #218

    Re: Project "FROST"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    De volgende twee jaar komt er denk ik zoiezo geen Porsche. Er zijn nog een hoop dingen die buitenom gedaan zullen worden:

    - Alle schulden afbetalen ( kl*te Kia! :| )
    - Nieuw 6 a 700 Liter aquarium voor de goudvissen, zodat ze lekker kunnen groeien! ( Goudvis wordt bijna 25 centimeter! :shock: )
    - Ander huis, misschien huur, misschien koop, ligt er aan wat er dan op de markt is.
    - Misschien een nieuwe auto op gas voor mijn vriend, maar dat staat helemaal onder aan de lijst aangezien we al een auto hebben.
    - Het project van de oude 924 in de gaten houden. Wie weet bestaat er een kans dat ik hem later terug kan kopen. Zo niet, dan zal er waarschijnlijk een 944 S2 komen, of een Turbo. Vooralsnog GEEN 911! :wink:
    - Een nieuwe HD televisie en een Blue ray speler ( Heb nu alles standaard HD ready en een gewone DVD speler ) <- zonde van je centen
    - Nieuwe pc met alle toeters en bellen ( kost met wat geluk kleine 2000 euro :mrgreen: ) <- zelf bouwen is een stuk voordeliger
    - Een kat als huisdier..?? en voor mijn vriend een vijver met Koi of een grote kooi met Grasparkietjes??

    Bij deze, genoeg op de verlanglijst !
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  9. #219
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Project "FROST"

    mijn uber gaming PC kost 1600 ongeveer, bestellen bij 4launch en zelf in elkaar :mrgreen:
    wat dat betreft wil ik je daar wel mee helpen :wink:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #220
    Ingeschreven
    03/03/2009
    Berichten
    18

    Re: Project "FROST"

    He Babs,

    Fijn om te horen dat je Porsche in goede handen is gekomen! Moet een hele gerustelling zijn.....

    Wat betreft je wensen zou ik er nog eentje toevoegen...... een vette prijs bij de staatsloterij :wink:
    Maar ja, je kent mijn forum naam, ben voorzichtig ook naar het kijken naar een ander huis en heb denk ik die prijs ook nodig.... Huizen blijven pestpokke duur hier in de omgeving ondanks crisis.... (maar je eens een dreamer altijd een dreamer)

    Een 944 kopen zou ik overigens nooooooooit doen :wink: :arrow: Hoop dat je een gelukje krijgt en voor het eind van het jaar een mooie S2 onder je kont hebt!

    Laterz,
    Martijn

    p.s. Hoeist met je baan?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •