Pagina 19 van de 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #181
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Project "FROST"

    je kan ook een motor wisselen, dan wel voor een goeie
    dan heb je daar geen problemen meer van
    ik vind het zoiezo zonde om z'n auto gewoon naar de sloop te doen :|
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #182

    Re: Project "FROST"

    Heb je toevallig recent (te veel) olie bijgevuld?
    Ik heb een keer meegemaakt dat mensen de klacht hadden dat de auto erg rookte bij flink doortrekken. Kwam dus door te veel olie, die verbrandde bij hoge toerentallen. Zou ik toch even nakijken.


  3. #183
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Project "FROST"

    Ik zou hem nooit naar de sloop brengen, je kan er beter iemand anders mee gelukkig maken! :x
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #184

    Re: Project "FROST"

    Waarom zou ik hem NIET naar de sloop brengen? Uiteindelijk eindigd vrijwel elke auto, of het nou een Fiat is of een Porsche daar. Tenzij hij een baasje krijgt dat erg, heel erg veel geld heeft en hem helemaal laat restaureren. En wie restaureert er nou een Porsche 924? Bijna niemand.. Ik dacht er in het begin ook wel erg makkelijk over; ja dan knap ik hem gewoon op in de loop van de jaren. Maar ik stond er niet bij stil hoe snel een auto achteruit kan gaan als ie altijd buiten staat, en dan ook nog op een plaats aan de kust. En dit is niet eens een origineel exemplaar. Er zijn dingen aan veranderd en de echte 924 fans hebben het daar zeer zeker niet op. Dan zou het interieur er uit moeten, de stoelen, de achterspoiler, de velgen moeten weg, de remschijven weer omgebouwd naar blokjes etc.
    En heren, laten we eerlijk zijn: het blijft een gebruiksvoorwerp, het blijft een stuk metaal. Geen levend wezen.

    Maar goed, ik ben nu in contact met een aantal mensen, en zelfs nog met Porsche centrum Groningen. Die willen er binnenkort nog wel naar gaan kijken wat er aan de hand is; maar dat zal wel een duur geintje gaan worden, en dat geintje kan ik niet betalen. Ik snap ze daar wel; ze vinden het rot dat ik mijn hobby moet opgeven voor zoiets, en zij vinden ook dat een 924 heel makkelijk te onderhouden is, en ik zou een potenciele klant kunnen worden..

    Waar ik wél blij om ben is dat Coen van het forum hier de auto niet heeft gekocht. Het heeft hem aardig wat ellende bespaard. :wink: Hij heeft ondertussen een auto die het wel dubbel en dwars waard is gered te worden. Ook omdat hij zelf een beetje handig is met sleutelen.

    Ik ga even een bakje thee zetten, en dit onderwerp uit mijn hoofd zetten, auto's zijn een stuk ellende :mrgreen:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  5. #185
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Project "FROST"

    Ik ga er vanuit dat er vast wel een koper voor te vinden is die er meer voor geeft dan de sloperij!

    Bij de sloop mag je blij zijn als je een paar 10tjes krijgt!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #186
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Project "FROST"

    Tja en : En wie restaureert er nou een Porsche 924? Bijna niemand.. :mrgreen:
    924 gek :lol:
    en onderdelen op de plank 8)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #187

    Re: Project "FROST"

    Doe een bod zou ik zeggen, kom hem maar bekijken. Je bent welkom hoor :!:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  8. #188
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Project "FROST"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    Doe een bod zou ik zeggen, kom hem maar bekijken. Je bent welkom hoor :!:
    Dat P.m etje Had je al gehad B.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #189
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Project "FROST"

    Dit lijkt me een mooi basis als racer :grin:

    Als je een 4-gaats 924 wil ombouwen naar rondom schijven en 5-gaats ben je met velgen zo al 750 euro kwijt. Dus dat is hij zeker waard!
    937 racer


  10. #190
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Project "FROST"

    het is dat ik het geld niet heb, maar genoeg ideeen en ja een racer wil ik ook wel graag ops:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •