Pagina 1 van de 23 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #1

    Project "FROST"

    Hier mijn aparte topic over de 924 uit 1981 die ik sinds een jaar in mijn bezit heb en waar ik machtig trots op ben. :grin:

    Hier en daar moeten er nog wat dingetjes vervangen of verbetert worden aan de wagen..

    Deze winter staat er in de planning:
    -Raamrubbers en targadakrubber vervangen.
    -Koelvloeistoflekkage aanpakken.(reedsgebeurdmaarschrijfemtocheffeop)
    -Bekleding terug vastzetten, waaronder de rechterachterbank.
    -Voorbumper recht zetten.
    -Nieuwe strips plaatsen bij/achter deuren en zijpanelen.
    -Ruitenwissers losschroeven en nieuw lakken.
    -Knipperlicht units vervangen zijkant en voorkant vervangen i.v.m barsten.
    -Andere lichtjes in de koplampen voor beter licht/zicht op de weg.
    -Amerikaanse achterbumper en spatborden vast zetten.

    Bij deze, nog genoeg te doen


    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  2. #2
    kijk dat zijn nog es leuke dingen
    alleen maar optisch en niets hardnekkigs technisch dat moet gebeuren

    aangezien je dit vd winter gaat doen, mogelijkheid om binnen te werken?> of sleutel je graag als het vriest?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #3
    Ik heb helaas geen garage, of een box, maar heel veel dingen kunnen ook gewoon buiten gebeuren. Op kou kun je je kleden! En eerlijk, ik werk liever een beetje in de kou dan in de hitte, want dan vallen de moertjes en gereedschappen uit je handen van het zweet Ik heb daar wel zo'n hekel aan, hitte!

    uhm...technisch zijn er nog steeds wel een paar dingen die me dwars zitten, zoals het raam dat aan een kant niet open kan, maar daar moeten de rubbers aan de binnenkant van de deur dus van vervangen worden.
    Ook is er nog dat probleem met het starten, hoewel het weer heeft afgenomen sinds ik nieuwe boegies en boegiekabels heb, en het me toch niet echt boeid aangezien ik met een open raam toch alleen maar vergas oll:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #4
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    En mocht het echt k*t weer zijn, dan kun je altijd opzoek naar een doe het zelf garage in de buurt..

    Het is opzich jammer dat je in Den Helder woont anders had je zo nu en dan in mijn garage mogen sleutelen, de Kever kan ook wel even buiten staan dan.....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #5
    Zo ver ik weet hebben we in Den Helder geen doe het zelf garage. Of het bestaan ervan is mij geheim gehouden :lol:

    Zaterdagmiddag of maandagmiddag ga ik proberen ergens zwarte lak en wat speciaal schuurpapier vandaan te halen. Ik sta alleen nog te twijfelen HOE ik de ruitenwissers moet gaan lakken en waar. Ik kan ze moeilijk te drogen leggen op mijn aanrecht, of zijn die dingen zo droog?
    Verder ben ik er nog niet over uit of ik ze ga spuiten of te werk ga met een ouderwetse kwast. 2 keer lakken of maar 1 keer? ...
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  6. #6
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Beste is laten stralen, anders compleet kaal schuren.

    Daarna ophangen (aan je balkon oid) en in de primer zetten (2 laagjes) daarna laten drogen, beetje opschuren tot het mooi glad is en dan laagjes zwart spuiten.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Als je acryllak koopt, is het binnen een kwartier vrijwel uitgehard... pas op dat je lak en primer van hetzelfde merk koopt, anders gaan ze misschien met elkaar reageren.


  8. #8
    We gaan het zien, gisteren de spullen gehaald :-D Ik krijg daar vanmiddag wat hulp bij dus gaat vast goed komen.

    Ik ga eerst proberen wat te doen aan de binnengekleding. Kijken of die vast wil blijven zitten met een beetje secondelijm. *hoopt* :cry:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  9. #9
    Spuiten van de ruitenwissers gaat nix worden vandaag.............. de regen komt hier met bakken naar beneden Dan maar te hopen dat het morgen mooi gaat worden, en vooral DROOG :evil:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  10. #10
    Vandaag aan de ruitenwissers begonnen; licht opgeschuurd en dan ontvet, gespoten. Ze liggen nu te drogen. Ik hoop dat het wat geworden is!!!!!!!!!!!!!!! :grin: Dan kunnen ze morgen misschien weer op de auto gemonteerd worden als ik terug kom van mijn werk.

    Ohja, en ik heb zondag toch nog geprobeerd de binnen bekleding een beetje aan te passen, vast te lijmen, maar het ging niet geweldig. Mede doordat ik maar EEN lijmklem had liggen.. Van de week er nog maar één of twee bijkopen.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •