Pagina 2 van de 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 62

Onderwerp: Hallo iedereen...

  1. #11
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Hallo iedereen...

    Welkom op het forum!
    Idd mooi interieur. Vind trouwens de carrosseriekleur ook wel mooi. :grin:
    Tja, je hebt 'n '83er die doet alsof ie een '76er is. Als de RDW er geen problemen mee heeft en verder ook niemand, zal dit verder niet zo'n probleem zijn lijkt me, toch?! Dan is het idd vooral belangrijk dat de auto in de basis goed is en kun je er nog lekker zelf wat nog mooiers van maken! Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben en misschien leuk om a.s. zondag naar onze meeting in De Meern te komen : :-D


  2. #12

    Re: Hallo iedereen...

    Mmmm, ik kan het niet nagaan, de verwijzingen naar marktplaats bestaan niet meer.... :shock:

    Als die rode als basis is gebruikt dan hebben ze het wel goed gedaan, ik heb goed gekeken, er zit geen speling op de voorwiellagers, geen rare lijnen, onderkant ziet er goed uit, ik heb er wel een beetje verstand van, maar mij is niets vreemds opgevallen, niet dat ik een expert ben, maar toch zouden me wel wat dingen moeten zijn opgevallen. Weten jullie zeker dat dit dezelfde auto is? Hoe dan?
    Midlifecrisis? Hoezo?


  3. #13

    Re: Hallo iedereen...

    Bedankt Bcreative, ik ben er eigenlijk ook niet zo bang voor, het is natuurlijk wel leuk als het gewoon een originele is, maar aan de andere kant, welke 924 is nu nog compleet origineel? Weinig denk ik. Zolang alles maar eerlijk is en niet gejat, dat zou ik erg vervelend vinden.

    Zondag in de Meern lijkt me erg leuk, maar wel kort dag, ik weet niet of ik het haal, als de auto voor de rest goed is ga ik het zeker proberen.
    Midlifecrisis? Hoezo?


  4. #14

    Re: Hallo iedereen...

    Als je hem op gaat halen zou ik het chassisnummer goed controleren ofdat dat er niet opnieuw ingelast is ofzo!
    Het zou wel super zijn als je naar de Meeting komt zondag
    Ons ''record'' aantal auto's staat nog altijd op 8 auto's op een meeting, volgensmij gaan we daar zondag royaal overheen als iedereen die zegt te komen op komt dagen :-D
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #15

    Re: Hallo iedereen...

    met een andere auto ben je ook welkom hoor!
    het gaat er uiteraard ook om dat we elkaar leren kennen en het naar ons zin hebben!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #16
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Hallo iedereen...

    met een andere auto ben je ook welkom hoor!
    Moet wel 'n Audi zijn, toch? :grin:


  7. #17

    Re: Hallo iedereen...

    Of met een Citroen AX denk ik dat Marc's antwoordt zal zijn :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #18
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Hallo iedereen...

    eerste verkoper,zie marktplaats,
    omschrijft 83er met 76er kenteken.
    chassisnummers voor 1976(9246100001-5149) of na aug 1976(9247100001-8515)
    indien het een 83er is zou het een na aug 1983er moeten zijn gezien de elektrische bediening voor de achterklep.
    chassisnummers 1984(WPOZZZ92ZEN400001-4659)


  9. #19

    Re: Hallo iedereen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Of met een Citroen AX denk ik dat Marc's antwoordt zal zijn :mrgreen:
    uiteraard ik kom ook met mn porshce op de AX meeting
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #20
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Hallo iedereen...

    Auto kon bij de vorige eigenaar weg voor 500 euro. Dus 600 is niet echt veel wat de handelaar er aan verdient.

    De vraag is hoe netjes is het nummer erin geslagen/ ingelast. Als dit niet netjes is gedaan dan kan het grote problemen opleveren bij de apk.
    Ik heb wel eens een vin onderzoek gehad met een auto, die is uiteindelijk naar de sloop gegaan....

    Zorg dat de handelaar er een nieuw APK opzet, dan heb je in ieder geval 1 jaar plezier van je 1100 euro.

    Mijn mening:
    Persoonlijk zou ik de koop ontbinden, je hebt altijd 8 dagen bedenktijd. Je bent je 200 euro dan echter wel kwijt.
    937 racer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •