Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44
  1. #21
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Kan wel, ik heb het laatst gezien toen ik naar woerden moest
    en ik reed lekker binnendoor en ik reed volgens mij kort daarna Harmelen in of uit...
    Na kasteel de Haar te Haarzuilens richting Woerden kom je idd langs/door Harmelen.
    Dan heb je vast ook wel gezien dat 't flink in de steigers staat.
    En ik zit me hardop af te vragen hoe je fatsoenlijk een foto kan maken van een rijtje
    auto's met 't kasteel op de achtergrond........
    Parkeren en hapje&drankje is in 't dorpje volgens mij geen probleem:
    't Wapen & De Vier Balken draaien o.a. op dagjes-mensen
    (bus vol chinezen is daar niet vreemd)
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


  2. #22

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    nah, de nieuwe header is gemaakt.. nu nog uploaden! maar dat komt morgen.. moet ik eerst de FTP gegevens zoeken
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #23
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Zal wel wat breder worden die nieuwe header lijkt me, met al die auto's erop! :grin:
    Nog nooit van m'n leven zoveel 924's bijelkaar gezien!


  4. #24
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Was inderdaad een indrukwekkende rij... nog eentje erbij en we hadden moeten verhuizen.


  5. #25

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Hehe, eindelijk tijd :lol:
    Gister waren we pas om half 1 thuis :shock:
    Zo zag onze dag er uit:

    Om half 9 vertrokken we richting Amsterdam, om daar een tijdje met een mede forummer van het vespa-ciao forum wat van z'n mooie spul te bekijken en er over te lullen natuurlijk 8)
    Toen om half 1 richting de Meern vertrokken, zoals het daar was weten jullie zelf, super dus, met een zeer mooie opkomst
    Om half 3 zijn we toen vertrokken richting Almere, om daar naar de kermis te gaan.
    Toen Marc dat hoorde keek hij nogal vreemd daarom zal ik nu uitleggen hoe het zit :mrgreen:
    Toen wij op vakantie waren met de brommer in Franeker hebben wij op de camping twee meiden uit Almere leren kennen waar we nu nog geregeld conact mee hebben, omdat we toch in de buurt waren vroegen zei of we naar Almere kwamen voor de kermis. Zo gezegt zo gedaan, was leuk, alleen stelt die kermis in verhouding tot de kermis die wij momenteel in Weert hebben hier echt niks voor :lol:
    Daarna gingen we om 9 uur weer richting huis, met de gedachte weer op tijd terug te zijn om 11 uur. Dat werdt dus half 1, ik had niet verwacht dat er om half 11 nog file zou staan op zondagavond ops:
    Na 3 kwartier file was te tank een beetje leeg, we waren helemaal gaar van de lange dag en waren zo stom om ''verwijd snelwegen'' in de TOMTOM in te geven (de A2 was een stuk afgesloten vandaar het ''slimme'' plan) toen hebben we dus kilometers lang door een of ander niemandsland (zo lijkt dat savonds zonder veel straatlantaarns) gereden, zie dan maar eens een geschikt tankstation te vinden oll:
    Dat vonden we gelukkig na een tijdje wel, je kon er pinnnen, foto's daarvan volgen nog :lol:
    Maargoed, toen op goed geluk de gewone route weer ingegeven, gelukkig was het laatse stuk snelweg weer open en ging de rest van de reis dus goed
    Kortom, een mooie dag met veel verassende elementen :-D
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  6. #26
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Ok, goed excuus, maar dan willen we natuurlijk wel weten: Is het nog wat geworden met die meiden? :lol:
    S power!


  7. #27
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Ja, waren de dames meer de moeite waard dan de kermis?


  8. #28

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Is een lang verhaal eigenlijk :lol:
    Maar zal in het kort wat vertellen.
    Wij waren op vakantie niet ''opzoek'' ofzo, zei kwamen in het zwembad naar ons toe en vanaf toen zaten ze ongeveer elke dag bij onze tent ipv die van hun ouders :lol:
    Was gewoon leuk, gezellig film kijken, op de camping bowlen, in het bubbelbad hangen en wat babbellen.
    Een daarvan vondt/vindt mij wel leuk, en ik vindt haar ook wel leuk :mrgreen:
    Alleen is Almere nogal ver, is zei superverlegen en is het contact de laatste tijd wat minder, of het nog wat gaat worden weet ik dus niet.
    Maar verder is het wel een leuk gezelschap, we houden ze zeker te vriend :grin:
    Was gister trouwens echt wel grappig, zei duwen een bak geld in van die grijpautomaten en halen er niks uit, wij 3en gooien er een paar euro in en grijpen er zo een partij knuffels uit waar je niet vrolijk van wordt
    Zei hebben er natuurlijk ook een gekregen :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #29

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    this tread is worthless without pics?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #30
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 meeting 'De Meern' / 28.09.2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    this tread is worthless without pics?
    :lol: geloof het wel....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •