Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23
  1. #11
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Dan weet ik al precies waar je geflitst bent! (denk ik)

    Van de weg van veere naar middelburg zeker? ( de Veerse weg )
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #12
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Inderdaad een goede locatie. Raamsdonkveer. Zolang ik deze nog heb en in Nederland ben zullen we er zijn. Date please ???
    Hij is overigens APK goedgekeurd :-D en kan hem nu dus verkopen. Liefhebbers voor deze goedgekeurde 924 meld U aan....
    Hij is nu wegenbelastingvrij.

    Wat die flitspaal betreft...ik geloof dat ik daar ook al eens kennis mee gemaakt heb en dat hoeft voor mij niet meer zonodig.
    Ben vorige week ook al geflitst in Duitsland. :twisted:


  3. #13

    Re: Nieuwe meeting locatie

    misschien is zandvoort een idee?? 2de kerstdag met de NPC? Zat ruimte in ieder geval en genoeg ander Porsche geweld :-D
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #14
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    misschien is zandvoort een idee?? 2de kerstdag met de NPC? Zat ruimte in ieder geval en genoeg ander Porsche geweld :-D

    2de kerstdag....wintertijd - wind en regen - koud en guur. :shock: :
    raamsdonkveer... lekker warm binnen en nog veel meer auto's te zien. :idea: :wink: :lol: :-D :-D :-D :-D


  5. #15

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Een beetje Porsche fan let toch niet op het weer?? Afgelopen jaar was zandvoort ook goed te doen hoor.. en ze hebben er ook KOFFIE :mrgreen:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  6. #16
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Nieuwe meeting locatie

    In het kader van 'het mag ook wel 'ns een beetje dichterbij voor mij' :-D , ben ik ook wel voor Zandvoort!
    En dat is toch het mekka voor de auto(sport)liefhebber! Alleen even kijken of ik 2e Kerstdag stiekem kan wegglippen bij de familie.... :wink:


  7. #17
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Mooie foto-achtergrond en toch centraal: Vreeswijk.


  8. #18

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Ik kies voor het 3 landenpunt :mrgreen:
    Daar zijn zat mooie locatie's in de buurt om mooie foto's te maken, en het is nog ''dichtbij'' (+/-100 km) voor mij ook :lol:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #19
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Ik kies voor het 3 landenpunt :mrgreen:
    Daar zijn zat mooie locatie's in de buurt om mooie foto's te maken, en het is nog ''dichtbij'' (+/-100 km) voor mij ook :lol:
    Locatie is zekers fraai,Valkenburg in de buurt,maar de afstand....


  10. #20
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Nieuwe meeting locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    Een beetje Porsche fan let toch niet op het weer?? Afgelopen jaar was zandvoort ook goed te doen hoor.. en ze hebben er ook KOFFIE :mrgreen:

    Het weer blijkbaar niet nee ;maar als het over de afstand gaat heb ik de indruk dat dat voor "vele" toch een probleem is geloof ik als ik zo nu en dan lees wat er op dit forum geschreven wordt.

    Eerlijk is eerlijk..raamsdonkveer heeft een museum en daar binnen is het beter toeven dan buiten op 2de kerstdag. De kans is erg groot dat het kloteweer is in december en dan 250 kilometer rijden om in de kou en regen te staan is ook niks. Dan sta ik liever binnen en ik geloof niet dat ik de enige ben. Toch....
    : : :


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •