Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: Becky

  1. #21
    Ingeschreven
    29/03/2011
    Berichten
    15

    Re: Becky

    ik weet niet precies wat je bedoeld
    maar ik vrees het ergste.... hij heeft wel al die jaren onder een carport gestaan. dus dat is wel een mooi iets...
    ik weet alleen niet wat voor effect 't op de overige dingen heeft zoals de assen e.d.


  2. #22
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Becky

    :welcome:

    inplaats van 3000 of meer in die auto te pompen kan je natuurlijk een goeie 924 kopen en heb je een hoop reserve onderdelen.
    dat lijkt mij de beste optie, of je moet het leuk vinden om hem helemaal te restaureren mits de carrosserie hard is
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #23
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Becky

    Ik heb het met Fantaman eens, voor 3000 euro kan je een hele goede 924 kopen!


  4. #24
    Ingeschreven
    29/03/2011
    Berichten
    15

    Re: Becky

    mja misschien is dat nog beter ook... keer laten nakijken dus een een kostenplaatje geven
    voordeel is dat de verzekering wel meevalt+geen wegenbelasting. en tja is gewoon leuke auto
    eens kijken hoe ik hem kan laten wegslepen :confused: en wat zoiets kost


  5. #25
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Becky

    als de remmen werken kan je gewoon zelf slepen, wordt wel stampen op het rempedaal zonder bekrachteging
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #26
    Ingeschreven
    29/03/2011
    Berichten
    15

    Re: Becky

    volgends me pa zit er geen bekrachtiging op ofzo o.O maar de remmen zitten helemaal vast vrees ik


  7. #27
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Becky

    er zit geen stuurbekrachteging op maar wel een rembekrachtiger (al voelt het pedaal harder aan dan een moderne auto)
    en dat de remmen vast geroest zitten in normaal na zoveel jaar stil staan, maar is best wel weer gangbaar te maken.
    plus ik zou de auto strippen van alle bruikbare onderdelen.

    ik had een witte en die is bijna kaal naar de sloop gegaan, sommige delen zit op me huidige 924 de rest staat in de schuur. is heel handig als je wat nodig heb, plus je kan ook onderdelen verkopen.
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #28
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Becky

    Ik zou er niet aan beginnen tenzij hij echt een emotionele waarde heeft voor je en je hem nog eens 20 jaar wenst te houden. Ik kan alleen maar de bedragen bevestigen die hierboven genoemd zijn. Als je te veel moet lassen aan de kas is het echt een hele investering, om nog maar te zwijgen over wat de stilstand met de techniek gedaan heeft. Denk dat je hem dan best helemaal stript en er een 5 jaren plan van maakt. Alleen vrees ik dat dit niet echt je plan is ;-).


  9. #29
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367
    Mijn witte heeft voordat ik hem had. Ook zo'n 10 jaar stil gestaan.
    Met name veer corrosie op bekabeling en verder kwa roest valt wel mee maar ik heb een 80tiger.
    Wil je trouwens alles zelf gaan doen of laten doen?
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #30
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Becky

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayke Bekijk Berichten
    Ik heb het met Fantaman eens, voor 3000 euro kan je een hele goede 924 kopen!
    bijvoorbeeld: http://community.924forum.nl/threads...4-Turbo-€-2950

    Welkom hier trouwens. :welcome:
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •