Pagina 2 van de 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 87

Onderwerp: Sleuteldag

  1. #11

    Re: Sleuteldag

    Als ik er één heb voor de sleuteldag, mag je mij meerekenen. Kosten mits redelijk vindt ik geen probleem.
    Redelijk bij mij is +plus-minius 50 euro max voor deelname. Denk je dat we die monteur dan ook zo gek krijgen dat hij ook meedoet? Scheelt weer 10% :lol:

    Centraal in het land is dan wel een pré, anders kost het mij nog al mijn zakgeld voor dat jaar ;-)
    Midlifecrisis? Hoezo?


  2. #12
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Sleuteldag

    Ben het met Dick/dudematters eens. Moet niet meer gaan kosten dan 'n tientje of vijf. Dat heb ik wel over voor een leerzaamdagje en als bonus nog 'n probleem aan m'n auto opgelost! Zullen we eerst 'ns kijken of we 'n lijstje van geïnteresseerden kunnen maken en dan eens kijken waar we terecht kunnen? I'll go first:

    - Bcreative


  3. #13

    Re: Sleuteldag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    - Bcreative
    - DudeMatters
    Midlifecrisis? Hoezo?


  4. #14
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Sleuteldag

    Top idee! Maar wat als je nu alleen maar mee wilt kijken om er wat van op te steken? Wat gaat het dan kosten?
    S power!


  5. #15
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Sleuteldag

    Ja, niet dat ik de baas ben van de sleuteldag, hoor :grin: . Maar volgens mij moet je 't gewoon een beetje simpel houden. Ik denk dat als je verschillende tarieven gaat hanteren voor verschillende mensen, het heel ingewikkeld wordt.
    Dus ik stel voor 't als volgt te doen:
    - adres vinden waar we terecht kunnen
    - prijs afspreken voor een dagje tips en wat klusjes (1 monteur?)
    - aantal deelnemers (bijvoorbeeld) minimaal 10, anders no-go
    - kosten simpelweg delen door aantal deelnemers
    Zo steken we er allemaal weer wat van op (volgens mij heeft iedereen wel een probleem of op z'n minst een vraag) en kun je evt. ook nog een klusje laten doen of zelf doen met professionele ondersteuning.
    Maar nogmaals, we leven in 'n democratie, dus als 't anders moet, roep maar.... :wink:


  6. #16
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sleuteldag

    Het lijkt mij het eerlijkste als iedereen evenveel betaald ongeacht waar je voor komt , of klinkt dat een beetje hard?

    maare

    - Bcreative
    - Dudematters
    - ReMo
    - Tom80(?)
    - ShroudedVeil
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #17
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Sleuteldag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    - Bcreative
    - Dudematters
    - ReMo
    - Tom80(?)
    - ShroudedVeil
    - Captainfrasca en minares :wink:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #18

    Re: Sleuteldag

    - Bcreative
    - Dudematters
    - ReMo
    - Tom80(?)
    - ShroudedVeil
    - Captainfrasca en minares :wink:
    - RMP
    Lijkt mij ook goed (en leuk) plan, dus ik heb me toegevoegd aan de lijst, er vanuitgaande dat de mijne binnenkort ook weer rijdt. Ook geen enkel probleem om paar tientjes voor neer te leggen, maar ook hier wel het voorbehoud waar en wanneer we terecht kunnen... Maar zeker geinteresseerd!
    Denk overigens dat naast een minimum aantal deelnemers, er ook wel een max aan gesteld kan worden... anders heeft die monteur straks maar een kwartiertje tijd per auto
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  9. #19
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Sleuteldag

    We moeten idd in overleg met de garage/monteur maar een maximum vaststellen. Volgens mij moet je zeker niet meer dan 'n autootje of 10, 12 hebben. Anders kun je allemaal net niks doen.


  10. #20
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Sleuteldag

    Ik zal volgende week eens wat informeren. Dan gaan we uit van 10 gegadigden.
    Zal gewoon eens peilen of er iemand is die ons tegemoet wil komen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •