Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
  1. #11
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Zo klonk het bij mij ook... en toen was ik mijn halve uitlaat kwijt. oll:
    Dat heb ik gelukkig nog niet Anders maakt ie nog een stuk harder geluid Wel eens gehad dat tijdens het rijden de stalen pakking ring tussen het stuk van het uitlaat spruitstuk naar de 1e demper los kwam te zitten

    Mjah kijken of ik die kan lassen van het weekend anders kijken voor een nieuwe of een andere? iemand een idee of ze nog nieuw worden gemaakt?


  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Zal vast nog wel leverbaar zijn, er staat ook nog een deel van een uitlaat op speurders (weet alleen even niet welk deel).

    Ik vrees dat mijn keuze een beetje duur voor je zal zijn, mooi systeem van EPS...


  3. #13
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    EPS doe ik niet aan, kan namelijk zelf aan RVS komen wat met de laser gesneden is

    Maar vandaag net uit mijn werk snel gekeken waar het geluid precies vandaan kwam. Is dus geen rot stukje maar de pakking (die al redelijk gaar was) is lek, je ziet ook de roet sporen zitten. Vandaag maar ff gebeld naar de lokale auto toko, 5 euro ex btw voor zon stalen pakking gelijk maar de 2 rubbers besteld voor onder de auto. Ideaal.

    Zaterdag = knutsel dag.


  4. #14
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Hehe, soms gaat er ook eens iets stuk wat niet de wereld kost om te vervangen, of waar de halve auto voor uitelkaar moet.

    Goed geregeld!


  5. #15
    beetje geluk moet je hebben he
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •