Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: versnellingsbakdop

  1. #1
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    versnellingsbakdop

    Mijn versnellingsbak dop om hem bij te vullen is lurp en gaat er niet meer uit!?

    Iemand die hier ervaring mee heeft?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: versnellingsbakdop

    Ja bekend, daar heb ik pas geleden nog een stukje over geschreven, onder aandrijflijn, en dan wisselbakolie.

    Mvg

    Harry

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  3. #3
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: versnellingsbakdop

    dankjewel even kijken dan
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #4
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: versnellingsbakdop

    De nieuwe pluggen heb ik bij de kwikfit opgehaald, het zijn nu nieuwe vulpluggen met aan de buiten zijde een grote vierkante kop, kun je lekker een grote baco opzetten, krijg ook nog na 10 jaar weer los.

    Mvg

    Harry

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  5. #5
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: versnellingsbakdop

    dankjewel

    ik ga het proberen via het achteruitrijsschakelaargat.
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #6
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: versnellingsbakdop

    Heb/had het zelfde probleem.. Toevallig afgelopen weekend naar gekeken..

    De vorige eigenaar heeft de vul/niveau plug naar de k geholpen. Die ging er dus helaas niet meer uit.. (had al een nieuwe gekocht).
    Ik heb het als volgt opgelost, in de vulplug een gaatje geboord (5mm) draad van 6 ingetapt..
    toen kon ik checken hoeveel er op zat en bijvullen.
    Daarna boutje van 6 erin en voila.


  7. #7
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: versnellingsbakdop

    owyeah ook goed idee!

    misschien verstandiger dan via de acheruitstand

    omdat het dan gewoon opgelost is!

    Thnx

    stom dat ik der zelf niet opgekomen ben!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #8
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: versnellingsbakdop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak
    Heb/had het zelfde probleem.. Toevallig afgelopen weekend naar gekeken..

    De vorige eigenaar heeft de vul/niveau plug naar de k geholpen. Die ging er dus helaas niet meer uit.. (had al een nieuwe gekocht).
    Ik heb het als volgt opgelost, in de vulplug een gaatje geboord (5mm) draad van 6 ingetapt..
    toen kon ik checken hoeveel er op zat en bijvullen.
    Daarna boutje van 6 erin en voila.
    Je kunt evt er iets oplassen..zodat je deze nog kunt demonteren. Als nood bijvullen via de achteruitrijsensor is ook een optie (of zoals jij gedaan heb prima (alleen kans dat er wat metaalvijzel in het systeem komt). Altijd voordat je de vloeistof gaat aftappen (ofwel verversen) eerst het BIJVUL/Inspectie plug demonteren.

    Bij problemen met bijvullen kun je evt een tuinslang of wat dan ook fabriceren waardoor je de flacon verder omhoog kunt houden (gaat veel gemakkelijker) evt. ook voorwarmen in een lauw water.


  9. #9
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: versnellingsbakdop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak
    Heb/had het zelfde probleem.. Toevallig afgelopen weekend naar gekeken..

    De vorige eigenaar heeft de vul/niveau plug naar de k geholpen. Die ging er dus helaas niet meer uit.. (had al een nieuwe gekocht).
    Ik heb het als volgt opgelost, in de vulplug een gaatje geboord (5mm) draad van 6 ingetapt..
    toen kon ik checken hoeveel er op zat en bijvullen.
    Daarna boutje van 6 erin en voila.
    Je kunt evt er iets oplassen..zodat je deze nog kunt demonteren. Als nood bijvullen via de achteruitrijsensor is ook een optie (of zoals jij gedaan heb prima (alleen kans dat er wat metaalvijzel in het systeem komt). Altijd voordat je de vloeistof gaat aftappen (ofwel verversen) eerst het BIJVUL/Inspectie plug demonteren.

    Bij problemen met bijvullen kun je evt een tuinslang of wat dan ook fabriceren waardoor je de flacon verder omhoog kunt houden (gaat veel gemakkelijker) evt. ook voorwarmen in een lauw water.

    thnx maar ik laat het doen , ik laat het doen via de acheruitrijsensor , en dan laat ik ook gelijk me moterkapsleuting monteren
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #10
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: versnellingsbakdop

    Via de achteruitrijschakelaar? :shock:











    :mrgreen:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •