Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Dudematters 944

  1. #11

    Re: Dudematters 944

    Ik zag bij pimp dat een distributie set compleet 400 euro kost, is dat een goed setje? Of die van 550, met alle pakkingen en ringen? Ik heb dit nog nooit gedaan, eens moet de eerste keer zijn maar ik ga wel even naar mijn garage, daar mag ik altijd meewerken en dan kan ik even zien hoe dat moet. Het is geen porsche garage, zijn er dingen die moet weten?
    Midlifecrisis? Hoezo?


  2. #12

    Re: Dudematters 944

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    Mooie auto hoor

    vervelend dat hij bijna uitviel onderweg!

    Hopelijk is dat dan niet dat probleem wat Martin al aanhaalde en dat het niet te vaak voorkomt!

    Suc6 met je auto
    Ik heb al even gezocht op het 944 forum, en al even een lijsje gemaakt van wat ik kan nakijken, hij valt even stil en dan gelijk weer aan, dus je kan gewoon doorrijden. Maar het moet wel aangepakt worden natuurlijk, dit wil ik niet, zeker niet omdat mijn vrouw ook in deze auto gaat rijden, dan moet ik niet hebben dat ik opeens naar Den Bosch moet omdat ze het niet meer verder wil...
    Midlifecrisis? Hoezo?


  3. #13
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Dudematters 944

    Damn, blijven mooie bakken die 944's. Ook gelijk maar ff je waterpomp en thermostaat(+ 2 cockringen :wink vernieuwen bij de distri-wissel. Goed rondrijken op webshops; zijn behoorlijke verschillen in prijzen voor de pomp. In Duitsland is het vaak al een stuk goedkoper.
    S power!


  4. #14

    Re: Dudematters 944

    deze week op vacantie... Kon hem niet meenemen, jammer. Wel waarschijnlijk een compleet nieuw interieur, zwart. Dat is wel jammer, maar dan heb ik wel alles; deurpanelen, Dashboard, stoelen, vloerbedekking voor 500 duro. Dus dat is wel super! Is dat in ieder geval weer betaalbaar heel!

    Ook bij de spuiter geweest met de auto, voor alles 550 duro, moet ik wel een nieuw voorspatbord regelen. Ook betaalbaar, ben ik voor net iets onder de 1250 klaar (incl. schakel pook. Ben ik wel blij mee.
    Midlifecrisis? Hoezo?


  5. #15
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Dudematters 944

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    Mooie auto hoor

    vervelend dat hij bijna uitviel onderweg!

    Hopelijk is dat dan niet dat probleem wat Martin al aanhaalde en dat het niet te vaak voorkomt!

    Suc6 met je auto
    Dat is wel het probleem met die auto ( ik ken Deze Boliede )M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #16

    Re: Dudematters 944

    Vandaag weer wat werk gedaan aan de auto. Het af en toe uitvallen wordt volgende week bij een expert nagekeken, hij had wel een idee waar dat aan zou kunnen liggen, ik heb hem een beetje geschiedenis verteld.

    Vandaag (net terug van vakantie) een aantal zaken gekocht; een gaaf voorspatbord (moet wel gespoten worden, is nu rood), een rechter buiten spiegel (the one with kit) en een radio (Clarion FB289RBT, met BT voor handsfree bellen en SD Reader, geen CD). Er mooie radio, kan je instellen op 726 kleuren, past altijd precies bij je interieur)

    Ik was al op zoek naar speakers in de deuren, achterin lagen ze wel. Maar waar de radio hoort nergens een ISO connector voor de speakers, wel voor de spanning (selfmade) en zelfs de aansluiting van de fader knop is nog helemaal intact. Op zich al positief, aangezien de kabels voor de rechter buiten spiegel gewoon waren doorgeknipt!

    Dus gaan zoeken naar de kabels voor de speakers, halve dashboard opengeschoefd, weer veel kit en lijm tegengekomen :-( maar nergens de speaker kabels. Dan maar de kabels volgen onder de deur drempels, een set kabels aftermarket kabels gevonden ook allemaal doorgeknipt en leiden naar niets... uiteindelijk maar de zij vloerbedekking panelen losgetrokken net voor de deuren en ja hoor, weer een dubbele set kabels doorgeknipt, net voor de stekkertjes (men had ook gewoon het stekkertje kunnen lostrekken, met hetzelfde resultaat, maar nee, gewoon doorknippen die handel ?!>!?*#&$!

    Dus weet ik wat ik allemaal weer moet aansluiten om alle 4 de speakers uberhaupt te kunnen laten werken, maar ik heb nog niets gevonden achter de radio, dus ga nog maar een stapje verder met dashboard demonteren, die dingen moeten toch ergens uitkomen..... Iemand tips?
    Midlifecrisis? Hoezo?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •