Pagina 1 van de 12 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 114

Onderwerp: Project "Sjaak"

  1. #1
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Project "Sjaak"

    Ik dacht maak maar eens een project topic aan.. ipv alles onder voorstellen.

    iig afgelopen weekend weer wat dingetjes gedaan aan de auto.
    Voor de eerste keer de kans gehad om hem op de brug te zetten (ideaal)
    onderkant waar nodig bewerkt met tectyl, viel me nog reuze mee. Hier en daar een plekje en de wielophanging voor en achter.
    knalpijp gelast, tussendemper was kapot en tevens bij de eindpot kleine gaatjes gedicht. Nu kan ik (hopelijk) er weer even tegen aan.
    vul/niveau plug gemodificeerd (zie ook hier)
    achterraam sluiting afgesteld, blijft ie weer dicht onder het rijden... wel zo prettig.
    Had een tijdje geleden al de slotpennen vervangen, toen bleek ook een van de moeren waar de slotpen ingedraaid wordt kaput. En sloot dus nog steeds niet goed.. Nu, na vervangen moer, weer helemaal perfect.

    Komend weekend nog even naar mijn achterlicht kijken want hier zit vocht in..


  2. #2
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project "Sjaak"

    heey

    heb je het vocht al uit je lichten?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #3
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Project "Sjaak"

    Heb ik van het weekend wel naar gekeken, los gehaald, gekit en terug geplaatst.. Alleen niet meer gekeken of het ook geholpen heeft.

    Info volgt


  4. #4
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Project "Sjaak"

    Erg fijn als je over een brug kunt beschikken! Is af en toe heel handig! En van tectyleren krijgt zowel de auto als de eigenaar een erg goed gevoel; zo van 'we kunnen er weer jaren tegenaan!'. :-D


  5. #5
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Project "Sjaak"

    Er doemt zich een nieuw issue op...

    Steeds regelmatiger gaat het lampje van oil pressure aan.. Nu weet ik nog niet of het aan de sensor of aan de olie pomp ligt.. (Of zijn er nog meer mogelijkheden?)

    Vraag me af of misschien iemand nog een oliedruk sensor heeft liggen zodat ik dit eerst kan proberen voordat ik aan de pomp begin.. 10 mei meebrengen??


  6. #6
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project "Sjaak"

    Wanneer gaat hij aan?

    BV. net na het starte nog ff een seconde bv of?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #7
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Project "Sjaak"

    Dan ook, maar dat is normaal..
    Nee, tijdens het rijden, bij een bocht naar rechts of bij het remmen.. En des te warmer de motor des te meer het lampje aangaat.. Bij het normaal rijden blijft het lampje uit.. Dit euvel had ie al wat langer maar het lijkt of het steeds erger wordt.


  8. #8
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Project "Sjaak"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak
    Dan ook, maar dat is normaal..
    Nee, tijdens het rijden, bij een bocht naar rechts of bij het remmen.. En des te warmer de motor des te meer het lampje aangaat.. Bij het normaal rijden blijft het lampje uit.. Dit euvel had ie al wat langer maar het lijkt of het steeds erger wordt.
    wat mensen wel een vergeten is de olie te pijlen, dus als je dat nog niet gedaan heb eerst even doen, meschien zit er gewoon te weinig olie in :eek:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #9
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project "Sjaak"

    als het telkens erger word ( ik neem aan dat je de olie wel controleerd :-) ) denk ik eerder dat de oliepomp te veel groeven heeft en dus minder goed werkt?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #10
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Project "Sjaak"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    wat mensen wel een vergeten is de olie te pijlen, dus als je dat nog niet gedaan heb eerst even doen, meschien zit er gewoon te weinig olie in :eek:
    Ja, dat houd ik altijd goed in de gaten :wink:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •