Pagina 3 van de 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 106

Onderwerp: Gecrasht

  1. #21
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Gecrasht

    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #22

    Re: Gecrasht

    ik heb net de krantenberichtren gelezen ! Knap balen man ! Iwat ik het meest iritant vond is de gif banner aan de rechterkant, moet je toch wel slapeloze nachten opleveren.



    als nog strekte en hoop op een goede afloop van dit hele verhaal.

    Bert


  3. #23

    Re: Gecrasht

    die krantenberichten zou ik dan wel weer inlijsten, leuk voor later.. oll:

    ben je dr alweer beetje bovenop?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #24
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Gecrasht

    dankje

    ja ben der wel weer bovenop geestelijk

    alleen de pijnen worden wel erger telkens

    voornamelijk spierpijnen enzow


    maar dat gaat wel over en me ribben doen nog pijn maar dat komt ook wel weer goed
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #25
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Gecrasht

    Wat is dat nou? Kijk ik een paar dagen niet op het forum, gaan ze opeens de vangrail inrijden! :wink:
    Balen man, Frank :!: Damn! Ontzettend zonde dat zo'n enthousiaste nieuwe rijder als jij nu alweer z'n auto kwijt is! Hoop dat je weer snel helemaal herstelt en er ook snel een oplossing komt voor je auto! Succes, man!


  6. #26

    Re: Gecrasht

    Echt zwaar balen zeg.... is niet leuk als je een goede hebt.... veel succes met de afhandeling en ik hoop van harte dat je een mazzeltje hebt bij een eventuele nieuwe vinden...
    Midlifecrisis? Hoezo?


  7. #27
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: Gecrasht

    Gelukkig lig je zelf niet in het ziekenhuis op IC oid... Wel echt K*T man...
    Misschien als je een goedkope 924 van marktplaats af haalt, heb je met een beetje sleutelwerk zo weer een perfecte :idea:
    Het zou zo maar is mee kunnen vallen met kosten...


  8. #28
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Gecrasht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coen
    Gelukkig lig je zelf niet in het ziekenhuis op IC oid... Wel echt K*T man...
    Misschien als je een goedkope 924 van marktplaats af haalt, heb je met een beetje sleutelwerk zo weer een perfecte :idea:
    Het zou zo maar is mee kunnen vallen met kosten...

    Ja denk je?!

    Aangezien der een nieuwe achteras op moet + heel de rechterzijkant ingedeukt is + 4 nieuwe velgen en banden ....

    en voor de rest weet ik het niet
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #29
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Gecrasht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    hij is tog afgebroken dus of ie nou in de bocht afbrak of toen ik tegen de vangrail knalde dat maakt ook niet uit

    maar voor de reconstructie van het ongeluk voor mezelf wilk ik het tog wel weten al is dat niet meer te achterhalen
    Maak een paar foto's van het breukvlak.


  10. #30
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Gecrasht

    is goed

    IK heb me auto nog niet terug maar als ik um terug heb dan doe ik dat!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •