Pagina 5 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 55
  1. #41
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Welke banden hebben jullie?

    die dunlop sp zaten al op mn porsche toen ik hem kocht...

    ze waren toen best wel nieuw, met nog aardig profiel, dus kan nooit echt lang geleden zijn.

    joey


  2. #42
    Ingeschreven
    28/06/2009
    Berichten
    28

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ik weet alleen dat de bocht bij het gemeente niet harder moet nemen als 50 waner het nat is, ander sta je achterste voren:shocked:
    Dacht dat het aan mij lag :doh:

    Ik ben nu ook op zoek naar nieuwe slofjes. De huidige Maxxis banden hebben een veel te zachte wand, voor m'n gevoel wiebelt m'n 924 daarom alle kanten op. Comfort/slijtage/geluid/prijs boeien me niet zoveel, als de grip maar goed is. Grip op droog is belangrijker dan op nat, als het regent/nat is pak ik de 106 wel. :thumb:


  3. #43
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Welke banden hebben jullie?

    moet zeggen die banden achter zijn van maat 205/45R17 plakken goed op de weg als het droog is, en dat is een og onder hapiejapie band met V-profiel.

    trouwens z'n lage band is veel fijner dan een hoge zoals de 14 of 15 inch velgen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #44
    Ingeschreven
    12/03/2010
    Locatie
    Kop van Noord Holland
    Berichten
    53

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Ik heb continue de Pirelli P9000 er op zitten, maar die zitten er al weer enige tijd op, maar ik maak ook niet zo veel kilometers. Het is niet mijn dagelijkse auto.

    Pirelli P9000 17" , 235.

    Liggen als een blok op de weg, waanzinnig veel grip en ook wel bij nat weer.

    Ik was toevallig vorige week bij Profile, even wat advies inwinnen, want wellicht dat er een vervangen moet worden bij de APK. De P9000 is uit productie, maar de opvolger is er wel, maar kost ex. montage € 185 per slof, slik :frown:

    Hij adviseerde mij de Toyo band, in dezelfde maten en condities, deze zijn € 145 per stuk. Deze Toyo heeft het ontwerp gepikt van Pirelli, dus heeft dezelfde grip. En omdat ik niet zo veel kilometers maak, kun je beter een band van € 145 laten uitdrogen (risico), dan een van € 185.


  5. #45

    Re: Welke banden hebben jullie?

    ik heb er Conti's sportcon.2 onder gezet.
    bandenmaat voor 205-50-17. (Z) (porsche N-2 codering)
    bandenmaat achter 255-40-17.(Z) (porsche N-2 codering)

    voorband kost 137.50 ex per stuk.
    achterband kost 151.00 ex per stuk.


  6. #46
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Ik heb Toyo Proxes T1. Bevallen mij prima. Mijn 924 is echter Carrera GT uitgebouwd en heeft een 944 wielophanging met geventileerde (en geperforeerde) schijfremmen. Ik heb voor 205-55-16 en achter 225-50-16 op Fuchsvelgen, 7J voor en 8J achter.


  7. #47

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Ik ben bijzonder tevreden over m'n vredestein sporttracs

    linkje uit m'n favorieten die ik tegenkwam, ik heb niet de maat gecontroleerd:
    http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.p...ort=P&dsco=107

    Heb ze van een medeforummer overgenomen, maar er komen zeker dezelfde onder. Erg goede grip, ze hebben op droog of in de regen nog geen kik gegeven en ik heb niet bepaald een rustige rijstijl. Dus ze komen er zeker weer onder, maar voorlopig niet nodig want ze lijken aardig slijtvast.

    Vergelijking met Cor944,
    http://ssl.delti.com/cgi-bin//rshop....107&sowigan=So voorbanden 96,40

    achterbanden kan ik niet vinden in die maat :/
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  8. #48
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Ik heb ook de vredestein sportrack3 onder mijn 924 liggen, tot nu toe (5000km) erg fijne banden. Ik heb geen behoefte gehad aan winterbanden aangezien deze banden in de kou en regen ook prima presteren.

    Slijtage en bandenruis valt mij tot nu toe best mee.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  9. #49
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Welke banden hebben jullie?

    ik heb ook de vredestein sporttrac 3 er onder:thumb:

    7.000km gereden en ze bevallen heerlijk.

    auto is in de regen wel dwars te krijgen maar dan moet je wel aardig je best doen edface:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #50
    Ingeschreven
    30/07/2009
    Berichten
    5

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Heb net andere velgen aangeschaft 15"x7J en denk eraan om Falken erop te zetten.
    Weet alleen nog niet of dit 205/55 of 205/60 worden gaat.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •