Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 55

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Welke banden hebben jullie?

    Ik ga binnenkort nieuwe bandjes kopen, met deze oude dingen heb ik een paar keer achterstevoren gestaan (michelin) in de regen.
    Zal wel aan de leeftijd van de banden liggen.

    Anyway, ik heb 4 gaats turbolook velgen (spinnewebbies) en volgens mij hoort daar 205/60HR15 op.

    Ik heb wat rond zitten kijken op http://www.autobandenmarkt.nl" target="_blank voor die maat en omdat ik gewoon fatsoenlijke banden wil, die niet te hard slijten maar voldoende grip geven met droog en nat weer zullen het wel Amerk banden worden (Dus geen 'goodride' of wat dan ook meuk).

    Eigenlijk sprong alleen deze eruit qua prijs/kwaliteit... volgens de beoordeling goed, behalve in de sneeuw....maar hoe vaak sneeuwt het nog en bij een onverwachte sneeuwbui zal het wel niet meteen spekglad zijn als ik voorzichtig rij.

    Dunlop SP sport Fast Response (KLIKKKKKKKKENNNNNN)

    De sportieve naam boeit me niet...als die banden maar goed zijn.
    Zoals ik al een beetje duidelijk maakte...ik race niet continu met de porsche, maar ik moet wel een beetje fatsoenlijke grip hebben.

    Iemand ervaring met dunlop in het algemeen? en welke banden hebben jullie?
    mowaaaaaaapp...


  2. #2
    Ingeschreven
    28/10/2009
    Berichten
    34

    Re: Welke banden hebben jullie?

    toyo banden op me bbs velgjes


  3. #3
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Ik heb Pirelli P4000's eronder liggen, en naar wat ik hier lees, zijn die niet geweldig Heb nog niet zo veel gereden, en ook gezien mijn weinige rijervaring(3 maanden mn rijbewijs) weinig vergelijkingsmateriaal. Ik voelde hem gister wel uitbreken, terwijl ik volgens mij vrij rustig gas gaf...


  4. #4
    Ingeschreven
    28/10/2009
    Berichten
    34

    Re: Welke banden hebben jullie?

    uitbreken heb ik met mijn 924 ook zodra het een beetje vochtig is en ik geef licht gas gaat hij er gelijk vandoor. ik heb het idee dat dit normaal is voor deze auto aangezien al het gewicht voorin zit en mijn hele achterkant van polyester is dus geen *** weegt of heb ik dat verkeerd??


  5. #5

    Re: Welke banden hebben jullie?

    ik heb er Conti's onder met Porsche N2 codering.
    bandenmaat voor 205-50-17.(N-2)
    bandenmaat achter 255-40-17. (N-2)


  6. #6
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Welke banden hebben jullie?

    helemaal goed begrepen
    als je het beheerst doet na enig oefenen is het zeer vermakelijk!!
    think PORSCHitive


  7. #7
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Welke banden hebben jullie?

    dat heb je denk ik verkeerd, want met een gewichtsverdeling van bijna 50/50 is dat dus helemaal niet zo...

    ik heb die dunlop sp sport onder mijn P liggen, en ben er niet ontevrede over, maarja, zou je dat wel snel worden over banden?

    maar wat ik wel vind... toen met al die sneeuw en gladheid, vielt er met mn moeders auto, seat ibiza helemaal niet te rijden, als je de rem alleen al aanraakte, glee je gewoon de weg af(die dan beetje rond liep zegmaar)
    en terwijl ik met mn porsche echt goed kon blijven rijden, qua sturen en remmen.
    ohja, beide hebben geen winterbanden, maar onder die seat liggen van die wangpang dingen... en het is een 2.0 gti, met dus wat bredere sloffen eronder...

    joey


  8. #8
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: Welke banden hebben jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    dat heb je denk ik verkeerd, want met een gewichtsverdeling van bijna 50/50 is dat dus helemaal niet zo...

    ik heb die dunlop sp sport onder mijn P liggen, en ben er niet ontevrede over, maarja, zou je dat wel snel worden over banden?

    maar wat ik wel vind... toen met al die sneeuw en gladheid, vielt er met mn moeders auto, seat ibiza helemaal niet te rijden, als je de rem alleen al aanraakte, glee je gewoon de weg af(die dan beetje rond liep zegmaar)
    en terwijl ik met mn porsche echt goed kon blijven rijden, qua sturen en remmen.
    ohja, beide hebben geen winterbanden, maar onder die seat liggen van die wangpang dingen... en het is een 2.0 gti, met dus wat bredere sloffen eronder...

    joey
    Wanneer heb je die dunlop sp sport vernieuwd ?
    In Belgie kon ik deze niet meer vinden.
    Zijn zeker goede banden.

    Gr Dopre


  9. #9
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Welke banden hebben jullie?

    die dunlop sp zaten al op mn porsche toen ik hem kocht...

    ze waren toen best wel nieuw, met nog aardig profiel, dus kan nooit echt lang geleden zijn.

    joey


  10. #10
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Welke banden hebben jullie?

    met nat weer heb ik de helft van de grip als droog, maar moet wel hard door de bocht en vol het gas erop wil hij uitbreken.

    en zoveel lichter zal het niet worden als de schermen van polyester zijn, dan zou je ook duidelijk verschil moeten voelen tussen vol en lege tankedface:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •