Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38
  1. #21
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: sluitpennen achterklep

    Nu we het hier toch over sluitpennen hebben, heb gezien dat m'n kofferdeksel niet goed sluit langs 1 kant. Kan je dit gewoon afstellen door de pen te verdraaien of dient dit anders te gebeuren?

    Alvast bedankt voor de tips.


  2. #22
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: sluitpennen achterklep

    Ja, door de slotpen uit of in te draaien kun je ze stellen. Het probleem is alleen vaak dat het vast zit en dat de pinnen loskomen als je kracht zet. Als je pech hebt breken ze af en kun je nieuwe houders kopen (30 euro per stuk). De pinnen zelf zijn erg goedkoop, iets van 3 euro. Die zou ik dus meteen vervangen als ze los te krijgen zijn.


  3. #23
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: sluitpennen achterklep

    Morgen even naar kijken en zien of ik dit kan afstellen, en daarna een toertje doen indien het weer het toelaat. Is weeral zolang geleden dat ik er mee gereden heb .


  4. #24
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: sluitpennen achterklep

    Pennetje gisteren wat verder uitgedraaid, en nu valt ie wel langs twee kanten in het slot. Nu krijg ik wel m'n koffer niet meer open met de sleutel , lukt enkel door de elektrische knop binnenin. Zal dit dus nog eens verder moeten bekijken.

    De pen loskrijgen was geen probleem, zat volledig onder het vet en ging vanzelf. Misschien door de overvloed aan vet dat het niet allemaal zo vlot werkt, trekt namelijk ook veel vuil aan. Als ik tijd heb alles eens een beetje ontvetten en proper maken. Misschien is het daarmee opgelost ... ?


  5. #25
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: sluitpennen achterklep

    Heb je al geprobeerd om terwijl je de sleutel omdraait met je andere hand aan de kofferdeksel te trekken?


  6. #26
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: sluitpennen achterklep

    dat moet bij mij altijd standaard : :!:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #27
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: sluitpennen achterklep

    Bij mij meestal ook.


  8. #28
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: sluitpennen achterklep

    Ja dat was bij mij ook zo, maar lukt nu niet meer.


  9. #29
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: sluitpennen achterklep

    ik moets in het begin de klep dicht duwen sleutel omdraaien met moeite en voila open, maarja roest smeert niet zo goed dus heb er vet aan gedaan en nu kan ik de sleutel gewoon omdraaien met een beetje moeite moet alleen de klep omhoog helpen :-D
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #30
    Ingeschreven
    30/08/2009
    Berichten
    311

    Re: sluitpennen achterklep

    waar heb je dat blokje gekocht


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •