Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 38 van de 38
  1. #31
    Ingeschreven
    13/11/2016
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    96

    Re: sluitpennen achterklep

    Hi Harry is al een oude thread echter ik zit met de afstelling van mijn achterklep. begrijp ik het goed dat de pennetjes nummer 17 daadwerkelijk verstelbaar moeten zijn? ik maak me zorgen dat als het afbreekt ik dan misschien ook niet het blokje loskrijg waar jij over praat met de boutjes 12. Want bij jou was dat vastgeplakt zei je. Ik begrijp dan niet waarom de boutjes 12 er in zitten. Kan jij mij advies geven misschien?

    Ik heb overigens bij mij ook het euvel dat blokje 26 rechts goed werkt echter blokje 26 links eigenlijk niet ver genoeg terug springt bij dicht gaan, oftewel de borg " ring" komt niet ver genoeg terug. Ik krijg dat blokje niet open, zie niet hoe. Heb jij daar ervaring mee? Want nu springt boppertje 17 links er af en toe uit..

    Kan je zo'n onderdeel bestellen? of moet ik dat gewoon op gevraagd posten? ik heb nog niet heel veel ervaring op het forum. Dank voor je hulp alvast! gr Theo


  2. #32
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: sluitpennen achterklep

    Blokje 26 kun je niet uitelkaar halen je heb 2 typen met een dubbele sluiting op de pen en een enkele en links en rechts zijn gespiegeld kwa sluitbeweging
    Ik zal vast nog wel 1 hebben die redelijk is geef maar een pm wat het je waard is
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #33
    Ingeschreven
    13/11/2016
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    96

    Re: sluitpennen achterklep

    alles uit elkaar gehaald, begrijp nu hoe het werkt met dank voor de tekening die op deze thread stond, super om dat zo te kunnen vinden!
    Ik heb "924" een berichtje gestuurd voor de onderdeeltjes die ik nodig hebt. Ik weet niet of dat goed is gegaan?


  4. #34
    Ingeschreven
    13/11/2016
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    96

    Re: sluitpennen achterklep

    ik ben op zoek naar
    1) 1 keer lock pin (stel bout) nummer 13 (477827527) inclusief boutje ringetje 14&15&19 (echter die kan ik er anders ook zelf wel bij vinden).
    2) 1 keer lock pin (stel bout) nummer 13 (477827527) inclusief boutje ringetje 14&15&19 (echter die kan ik er anders ook zelf wel bij vinden) INCLUSIEF het rubber rondje 11 wat in het blokje zit wat vastgeschroefd zit aan de ruit (dat blokje 477827033 Links is nog goed) en INCLUSIEF de bout in het blokje (ik heb alleen catalogus van turbo model die praat van de " contra bout die de stelbout vast houdt en in dat blokje valt (41 42 43 44 oftewel mn screw plug 41 = 477845333
    3) vergrendelings kastje links die echt goed sluit (22 = 477827505 A is links als je achter de auto staat en je gezicht naar het stuur)

    wie heeft dat nog liggen voor mij? a;vast dank groeten Theo
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    hard bezig de 924 te begrijpen..... en autotechniek voor beginners....


  5. #35
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: sluitpennen achterklep

    Ik ga kijken wat ik heb je krijgt wel een pm
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #36
    Ingeschreven
    13/11/2016
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    96

    Re: sluitpennen achterklep

    is opgelost via Mr carmaniac! nog bedankt!
    hard bezig de 924 te begrijpen..... en autotechniek voor beginners....


  7. #37
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: sluitpennen achterklep

    Helemaal goed
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #38
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: sluitpennen achterklep

    Geen probleem
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •