Pagina 2 van de 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 243
  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    zo vanavond niks kunnen doen, moet zo weer naar school, maar morge is hobby avond
    tot 9 uur ben ik dan wel bezig met dingen die ik kan doen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    update van vandaag, extra luchtschuif vol laten lopen met kruip olie, en verek, ze loopt niet meer zo beroert na het starten
    moest ooknog me band plakken, vond er opeens een enorme knots in, ja steel in de band en een bolletje op de band van z'n 1,5 cm in doorsnee :shock: en erachter gekomen dat die niet orgenele wielen geen perfectfit zijn zonder centreer ringen
    heb wel een stok gevonden om de motorkap open te houden :-D 1 gas veer doet helemaal niks en de ander nouja die heeft moeite met z'n eigen gewicht :lol:
    voor de rest, lamje volt meter vernieuwt, accupool klemmen goed op de pool gezet en wat blader troep bij ruitewissermotor weg gehaaald en vervolgens verschrikkelijk om gereden naar huis. was heel leuk dat rijden zo leuk zelfs dat ik totaal de radio ben vergeten alleen die drempels :S om de 100 meter gemiddeld ops:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #13
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Leuk he, Nieuwegein?


  4. #14
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Leuk he, Nieuwegein?
    ja eg wel, kom nooit verder dan de 3e versnelling ops:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    vanavond is er een hoop werk bijgekomen


    zie het resultaat van mijn stuurgedrag op wat achteraf alleen een schijnbeweging was en niet genoeg ruimte oll:

    ja heb het embleem er zelf maar af getrokken, zat niet egt vast meer, andere heleft van mijn bumber en het bord lagen op de straat achter me van hou ik de foto nam :cry:
    nu kan ik allen een krom embleem laten zien en ik kan niet veel meer dan janken
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Kl$te, Tycho. Nou is er wel een witte auto met een strakke neus waarvan binnenkort wat delen beschikbaar komen...


  7. #17
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    damn, Tycho, wat ontzettend balen! Jij hopelijk geen letsel?


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Ik moest snel naar een afspraak (takkefile, was toch te laat), anders had ik je wel even geholpen. Kon je nog naar huis rijden?


  9. #19
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Ik moest snel naar een afspraak (takkefile, was toch te laat), anders had ik je wel even geholpen. Kon je nog naar huis rijden?
    nee, het rechtel wiel is nar achter gedrukt door de lantaarn paal, maar heb al een carroserie kunnen regelen
    morge eens kijken wat er allemaal krom is, waarschijnlijk kan ie wel op een brug.
    rijden doet ze nou toch niet, maar meschien is de radiateur iets beschadigt maag nog geen lekkage gezien, wel een kromme draagarm :wink:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #20
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    ops: dat zijn niet de berichten!
    Hoop dat je er nog wat mee kan aanvangen.
    Succes,......


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •