Pagina 1 van de 25 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 243
  1. #1
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Een Witte?! 924 van Tycho

    het feit van de brandstof pomp is opgelost door een hele andere auto te verkrijgen, de witte is te krom voor reperatie dus is er nu een andere gekomen, met motorschade.

    het is nu een 50 jahre project geworden :mrgreen:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #2
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Als de filter niet de oplossing is.. Ik heb nog een nieuw pompje liggen, laat maar weten als je interesse hebt.


  3. #3
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Volgens mij zit er wel verschil in de pompen van voor 1980 en daarna. Overigens is het mij volledig ontgaan dat jij de 924 van Groott overgenomen hebt Tycho.


  4. #4
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo
    Overigens is het mij volledig ontgaan dat jij de 924 van Groott overgenomen hebt Tycho.
    ja dat klopt, maar ik vind alsnog dat zse hier en dar wat is verwaarloost, dus met groote ambitsies gaan wij dit exemplar weer in tiptop conditie brengen, vandaag het gaspedaal ingevet(gaat ie lkkr soepel) en de achterklep sloten ingevet, want roest heeft geen smerende eigenschappen :-D



    en over de brandstofpomp, heb ook wat gelezen ofen een pompje in de tank die het op pomp naar een hogedruk pomp, maar 200 voor een pompie nieuw ligt mij iets te hoog om te gaan vervangen gelijk, maar zo te zien zit het brandstoffilter er al een tijdje..
    moet eerst een wat maken om de motorkap open te houden, die gasveren doen helemaal niks meer ops:

    we hebben ook dingen van forte liggen, om het brandstof systeem te reinigen, ook maar een in de tank erbij gooien, met een nieuw filter, daarna kunnen we drukken gaan meten :lol:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #5
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    De pomp onder de auto is makkelijker te vervangen en kost 'maar' iets van 130 euro.


  6. #6
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    ja dat kan wel wezen maar er staan een par dure onderdelen in de rij plus..
    heb net in de pet lijst gekeken en eens geen beredeneren, als de pomp in de tank nu stuk is, moet de hogedruk pomp eerst lucht aan zuigen en krijgt later pasbrandstof, maar dan moet ik even gaan luisteren of ik versschil in geluid hoor :|
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Als de pomp onder de auto heel hard zoemt, is die waarschijnlijk aan het overlijden.

    Voor een auto die door de verkoper zo werd opgehemeld, mankeert er nog wel het een en ander aan trouwens...


  8. #8
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    ja dat vind ik eigenlijk ook
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #9
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Ook ik moet eran geloven, een aardig lijstje met dingen die er moeten gebeuren
    Een goed plan is het halve werk, Tycho!
    Wordt een interessant projecttopic, dat van jou en ik heb er alle vertrouwen dat ie weer helemaal top wordt! Succes!


  10. #10
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    interessant gaat het zeker worden

    het moeizaam aanslaan,onrustig warm lopen eerste paar minuten en het geluid van de pomp; plan van aanpak, pomp is hoofd verdachte nummer 1 en verder controleren op lekkage van leiding en controllen van de verstuifers
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •