Pagina 24 van de 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 243
  1. #231
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door powerflux Bekijk Berichten
    jij hebt ook je wielophanging totaal anders dan origineel he?
    nee niet eens, sterker nog 3 van de 4 dempers zijn zwaar aan vervanging toe. zeker met mijn rij gedrag.
    helpt dat de voorbanden goed grip hebben als ze warm zijn.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o.stijn.o Bekijk Berichten
    Hoe hou je die tog zo in de bocht? Ik heb altijd het gevoel dat mijn auto uit de bocht gaat...
    gewoon stuur vast houden?
    het gevoel van.. heb je niks aan. de auto glijd of niet, dat moet je aan kunnen voelen.
    ik ben ook wel zo goed dat ik hard door de bocht kan met een totaal vreemde auto
    typisch gevalletje don't try this at home.
    het is een feit dat de meeste niet kunnen rijden maar dat merk je niet als je rustig door het verkeer rijd.
    mijn stuur kunsten hebben al zeker 3 keer voorkomen dat ik schade heb gereden.
    misschien slalommen voor jou iets, kan je de grens op gaan zoeken op een veilige manier


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H. Bekijk Berichten
    Kijk maar uit met je retour druppels en een kachel ha
    hij lekt net voor de tank en gelukkig genoeg hollywood explosies gezien, als ik een grote vuurbal achter me zie is het tijd om uit te stappen


    trouwens van het weekend het blok uit elkaar geschroeft van de impreza, goed en slecht nieuws.
    goede is dat ie waarschijnlijk het dagje slalom niet had overleeft en dan had ik voor nopes de koppakking vervangen.
    slechte nieuws is dat het niet bij een setje lagers blijft van 80 euro en het meest lullige dat de krukas op 1 klein plekje is versleten.
    zelfs een drijfstang krom, gelukkig de zuigers en cilinders acceptabel en mag ik 750 aan onderdelen afrekenen.
    hadl all 500 euro onderdelen liggen en bij ERAS motor revisie mag ik ook noog iets van 800 afrekenen voor vlakken, afpersen, kleppen vervangen en inslijpen. yep voor de komende maanden al het geld al op.

    nu word in de 924 de passagiers kant nat als het regent maar kan ver.... niet zien waar het vandaan komt
    overal roest, wordt spannend met de apk. als ie erdoor komt kan ik weer 2 jaar toeren en anders wordt ie lekker geschorst.
    hij is zo roestig (ooit achterschade) dat ik het ook niet echt rendabel vind op om te knappen.
    komt in de toekomst waarschijnlijk wel weer een 924, maar dan niet standaard.
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #232
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Idd maarja zou het wel willen leren, hoe meer je oefent hoe beter zeker maarja waar kunje dit zomaar doen? Zonder schade direct te leiden...


  3. #233
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    gewoon een goed terrein hier voor vinden of gewoon zondag ochtend.
    en anders bestaan er altijd nog circuits

    vond de 924 standaard nog best wel erg overhangen.
    heb jij achter een stabilisatorstang zitten?
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  4. #234
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    nee niet eens, sterker nog 3 van de 4 dempers zijn zwaar aan vervanging toe. zeker met mijn rij gedrag.
    Ik denk dat powerflux stijn bedoelde, die heeft hem nogal ver verlaagd.


  5. #235
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Ja mijne is nogal heel laag.. Maar normaal verbeterd dit de wegligging ook tegenover origineel rijden...


  6. #236
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    ja en als je draagarmen zo ver naar boven wijzen ligt de rol as ook ver onder het asfalt. dat is ook niet echt bevordelijk voor het bochten gedrag.de 924 racers rijden met 7 a 8 cm bodem vrijheid en dat gaat goed maar die hebben natuurlijk ook hele harde veren.ik zag net foto van stijn zijn verlaging met golf coilovers voor maar achter alleen de slappe torsie stangen verdraaien resulteerd ook in een bak onderstuur.persoonlijk zou ik de achterkant ook een stuk stugger maken, dikkere torsie of dempers met "hulp veren". en wat dacht je van een setje 944 stabi stangen.goeie banden is nog het allerbelangrijkste.mijn hangt ver over met alleen een oude type stabi voor maar dat scheelt niet heel veel snelheid vergeleken met vlak, rijd wel weer makkelijker.zou wel vet lachen zijn als mijn 924 ook een buikschuiver wordt :mrgreen:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #237
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Ik heb achter de gele sport koni's op zijn hartste gezet... En vooraan steek ik met hulp veren...


  8. #238
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    als de suby het weer doet zal ik eens testen of harden demping helpt bij zachte veren. die staat op 7kg/mm voor en 5kg achter, awd hheeft neiging tot ondersturen en dat doet ie nu dus ook. wellicht meer overstuur met extra harde demping achter maar er komen anders gewoon 7kg veren achter.
    is de bedoeling om de 29e juni te gaan slalommen en dan ga ik lekker aan die dempings knopjes draaien
    die zo genaamde hulp veren doen helemaal niks als ze plat op elkaar liggen, je hebt daar 2 soorten in. in de meeste gevallen zit die er alleen om een korte veer op z'n plek te houden. ik zou een setje nemen van richting 200lbs/inch in combi met 7kg/mm voor op de achteras van de impreza
    eigenlijk moet ik eens in jou 924 rijden, stijn. dan kan ik een aan voelen wat ie doet. je mag ook eens de impreza ervaren
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #239
    Ingeschreven
    04/07/2011
    Locatie
    Geraardsbergen (belgie)
    Berichten
    879

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    Van waar bent u mss ergens??


  10. #240
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een Witte?! 924 van Tycho

    nieuwegein, niet om de hoek van belgie. vanag spa francorchamps 2 uur tuffen
    meeting de meern zal ik er ook wel zijn, dat is bijna naast de deur. antwerpen ben ik 2 keer voor een meeting geweest, wellicht komt het nog een keer.
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •