Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Super Sound

  1. #21
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Super Sound

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Nu schiet me ineens iets te binnen!
    Ik heb nog zo'n klein flutcompressortje wat je op de aansteker aan kan sluiten :-D
    Ooit voor 5 euro nieuw gekocht en ligt nu nutteloos in de schuur in de weg te liggen
    Denk dat ik die maar eens in de auto ga leggen, voor het geval dat :wink:
    als ik jou was zou ik hem eerst even testen :-D
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #22
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Super Sound

    Inderdaad, ik heb ook eens zo'n goedkoop ding gehad. Het lukte me niet eens om er een luchtbed mee op te pompen, na drie kwartier herrie heb ik 'm maar afgezet.


  3. #23
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Super Sound

    om het effe weer ontopic te krijgen :lol:
    reservewiel erut (al of niet opblaasvariant ops: ) Sub erin met een beetje vakmanschap.
    Lekke banden wat is dat.... :wink:


  4. #24

    Re: Super Sound

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Inderdaad, ik heb ook eens zo'n goedkoop ding gehad. Het lukte me niet eens om er een luchtbed mee op te pompen, na drie kwartier herrie heb ik 'm maar afgezet.
    Ding werkt wonderbaarlijk goed bij mij
    Had vroeger toen ik 15 was een crossauto (Daihatsu Cuore), daar was een band van die vaker leeg liep tot 1 bar.
    Toen heb ik dat ding gekocht om die band op te pompen, zat een rare schaalverdeling op, bleek er na een paar minuten 4 bar in de band te zitten toen ik nog eens goed keek :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #25
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Super Sound

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Had vroeger toen ik 15 was een crossauto (Daihatsu Cuore)
    rijd goed he z'n 3 cilinder


    en zo te horen doet de compressor het wl goed voor z'n geld :grin:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #26

    Re: Super Sound

    Die reedt inderdaad wonderbaarlijk goed, sta er achteraf nog van te kijken :shock:
    Heb hem dik 3 jaar gehad, en heb er echt NOOIT problemen mee gehad, terwijl het alleen maar aftrappen was eigenlijk
    Als hij 2 maanden stil had gestaan, was het een kwestie van sleutel om en lopen, zelf midden in de winter bij min 10 :shock:
    Heb in die jaren twee keer de olie ververst, en in het begin de bougiekables, rotor, verdeler en bougie's en verder helemaal niks.
    Achteraf gezien vindt ik het ook raar dat ik nooit gebroken veren of rotte aandrijfasen ofzo heb gehad, heb de km-stand bijgehouden, dik 700 km weiland waarvan veel plankgas/handrembochtjes en burnen tot aan de toerenbegrenzer is normaal niet echt lekker voor een auto
    Toen ik hem verkocht reedt hij nog even vrolijk, vering enz was allemaal gewoon nog 100% in orde
    Heb er zelfs over gedacht om hem in te voeren (was een Duitse) en om hem als beginauto te hebben, maar zover is het niet gekomen.
    Achteraf best jammer dat hij gesloopt is, zaten 5 versnellingen op, dakraam, en nog wat van die dingen die je bij Nederlandse Cuore's van dat bouwjaar eigenlijk nooit ziet.
    Maargoed, waar gaat dit over, een koekblik die niet vooruit te branden :lol:
    Terug naar onderwerp Porsche :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #27
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Super Sound

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    De uitsparing in de vloer is wel gelijk.

    Die Pur-zooi is waardeloos, 9 van de 10 keer dicht het je lek niet en daarna kun je sowieso de band wegmikken en het kost een hoop moeite om de pur-resten van je velg te krijgen zodat er geen onbalans meer in zit.
    voor nood wel. En t scheelt gewicht. Gekut langs de weg..Of gewoon de banden boer bellen.

    @ ontopic:

    Mijn sound setupje:

    oud:
    350 wat rms sub 30 cm
    500 watt versterker
    voor speakers: 150 watt boschmann 2 weg incl tweeters/scheidings filters
    achter speakers: 250 watt boschmann speakers 3 weg

    nu:
    actieve boschmann subje (versterker ingebouwd), mooi weggewerkt. Maar geeft net dat beetje extra wat je mist
    speaker configuratie: hetzelfde.

    Met die oude setup stond het achterraam in zn sponning te trillen en het dak was ook niet helemaal meer trillingsvrij. Buiten de auto voelde je gewoon de dreunen. Nu kan dat ook nog wel maar het is gewoon bescheiden. Je kunt ook voor een 30cm sub je rechter/linker wielbak gebruiken (wel even bekleden met schuimrubber + bitumen matjes om klank te krijgen..had ik eerst gedaan). Dan is er nog (voor die pech onderweg homo`s die zo graag sleutelen langs de kant) plek voor je reserve wiel..En voldoende plek voor je opblaaspop (vergeet je compressor niet tom al denk ik dat je eerder klaar bent met hijgen voordat ie uberhaupt vol is ) in het linker wielbakje.

    [attachment=0:1zu35n82]klussen.jpg[/attachment:1zu35n82]


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •