Bekijk Poll Resultaten: And the winner is...................

Stemmers
3. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Header 1

    0 0%
  • Header 2

    0 0%
  • Header 3

    3 100,00%
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36

Onderwerp: nieuwe forum header

  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    De laatste 3 zijn zeker een stuk beter!! Misschien een poll voor welke het gaat worden? En tja, er is op het forum maar 1 zilvergrijze (op de 924 Turbo van Jimmy na dan)
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #12
    Misschien is het een leuk idee dat we de header personal kunnen aanpassen! Dat de voorkant van die auto bij mij bijvoorbeeld groenachtig is en bij Tom bruin :grin:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  3. #13
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Hmm, ik weet niet of het mogelijk is, maar het idee is leuk!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #14
    Als het niet kan dan zou ik de laatste afbeelding kiezen, maar dan het begin van het wiel zwart maken en het lampje oranje. Letters rood of geel. Lekker opvallend!!

    (chips ik moet eten, ik ga er weer vandoor jongens!! :grin: Effe de verslaving aan de kant zetten...)
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  5. #15
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Ik ben nog steeds gecharmeerd van de eerste, meest grafische oplossing. Een kleiner contrast in lijndikte is misschien inderdaad een betere oplossing.

    De échte 924-neus is vanzelfsprekend de mooiste maar die foto hoeft er wat mij betreft niet onder.

    20 mensen, 21 meningen...


  6. #16
    Tom ik ben het stiekem volledig met je eens..

    de lijndiktes van de eerste (dus dunne contour vd 924) maar dan met de lijnen van de 924.. maar dan zonder de foto

    overigens is het geen doen om voor alle auto's een apparte kleur te maken.. dan moet je namelijk voor iedereen een apparte forumstyle aanmaken en ik denk niet dat David dat leuk gaat vinden en ik met ontwerpen ook niet :lol:

    maargoed, ik zou dus gaan voor een combi tussen 1 en 3
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #17
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    maargoed, ik zou dus gaan voor een combi tussen 1 en 3
    Volledig mee eens!!


    p.s. Als je naar dat fotootje kijkt bij header 2 zie je dat de stootstrips op de bumper iets verder naar beneden doorlopen, excuses voor de kritische blik maar voor school/werk teken ik ook regelmatig met autocad/inventor/solidworks dan moet ook alles perfect zijn!
    924, 1984


  8. #18
    Ha Ropor

    ik ben het volledig met je eens hoor dat de lijn niet helemaal exact klopt en dat het beter moet, maar dan moet er ff iemand een hele hoge kwaliteit foto van de neus maken met een beetje contrast.. zodat ik wat heb om vanaf te werken..

    de lijntekening waarmee ik begon was van een 944 en tsja, daar zitten toch flink wat verschillen in..

    maaruhm, conclusie, combinatie tussen 1 en 3? meer mensen het daar mee eens? David bijv.. die is dit 'geweldige' forum toch gestart tenslotte
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #19
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Ik ben het eens met een combi van 1 en 3, maar uiteindelijk laat ik het volk beslissen..... :wink:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Ik ben het eens met een combi van 1 en 3, maar uiteindelijk laat ik het volk beslissen..... :wink:
    verrekte politiekcorrecte dictator!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •