Bekijk Poll Resultaten: And the winner is...................

Stemmers
3. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Header 1

    0 0%
  • Header 2

    0 0%
  • Header 3

    3 100,00%
Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: nieuwe forum header

  1. #1

    nieuwe forum header

    Goeden'avond saam!

    zoals jullie zien is er een nieuwe forum header..
    ik had me aan David opgeworden om iets te ontwerpen, dit is een prerelease, zeg maar een beetje een grove schets.

    mijn idee is om een logo te maken wat in de stijl van de 924 is.

    ik vind het logo dat ik nu heb ontworpen wel aardig, maar het mist voor me gevoel nog wat!

    Dus als jullie er nou met zn allen even commentaar op leveren

    (uiteraard wordt het een drukklaar document voor de shirts/petjes/stickers/spandoeken/reclameposters/busreclames en krantenadvertenties )
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #2
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Wat mij betreft hoeft er eigenlijk niks aan gedaan te worden, dit is lekker grafisch, strak en simpel. Helemaal OK, dus.


  3. #3
    nou das 3 stemmen.. david en ik waren het er eigenlijk al over eens

    maar houdenwe hetdan op forum of op club?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #4
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Ik vind hem zeker fraai!!

    Ik heb wel 2 opmerkingen, (gewoon puur uit eigen inzicht):
    - Ik denk dat je de lijn van de vorm van de motorkap uit de koplamp moet laten. (Deze lijn is officieel niet zichtbaar vanuit deze zijde)
    - Stel je voor: Je hebt een logo. Ik vind dat het belangrijkste, dus wat je duidelijk wilt maken, als eerst gezien moet worden. Als ik dit logo zie lees ik als eerste "forum", daarna zie ik 924 staan. Ik vind naar eigen mening het woord "forum" minder belangrijk. Ik vind het lettertype van 924 heel mooi maar op zijn zijkant iets onduidelijk. Je kan deze twee woorden misschien omdraaien? Of geeft dit problemen met lettergrootte?
    924, 1984


  5. #5
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Beide zaken zijn voor mij geen probleem, maar ik kan me de opmerkingen wel voorstellen. Omdraaien van 924 en Forum levert grafisch niet zo'n goed beeld op, dus dit is de beste compromis in mijn ogen. Dat lijntje symboliseert heel strak en eenvoudig de klapkoplampen, het markante kenmerk van de 924- vind ik juist een van de sterke punten van de header.

    Dit is een forum en geen club (dan moet je een bestuur, leden met contributie, een notariële akte, een jaarvergadering en nog meer van die onzin hebben) dus forum lijkt me een vlag die de lading dekt.


  6. #6
    Mooi logo,

    alleen type aanduiding 924 is te vet gedrukt naar mijn mening; de lijnen van de neus vallen zelf een beetje in het niets..
    Maak hem ook eens in kleur, ziet er gelijk iets opvallender uit
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  7. #7
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Opzich ben ik wel benieuwd naar een aantal voorbeelden in kleur, misschien is het dan een leuk idee om de complete header hierop aan te passen.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #8
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Iedereen z'n persoonlijke logo, in de kleur van zijn/haar auto?? 8) (kosten oll: )
    924, 1984


  9. #9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ropor
    Iedereen z'n persoonlijke logo, in de kleur van zijn/haar auto?? 8) (kosten oll: )
    ik vind het best, als jij betaald

    de huidige header is gemaakt tijdens kostbare werktijd (je moet toch wat doen ) maar uiteraard vrijwillig en gratus

    ik zal vanavond als ik niet in slaap val even nog wat puzzelen! (gister naar Arcade Fire geweest in de HMA, erg leuk.. maar wel vermoeiend!)
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #10
    zo.. weer ff bezig geweest!

    ik moet zeggen dat het niet meevalt met zo weinig slaap oll:


    huidige versie


    heel wat anders, niet echt enthousiast over..


    aangepast aan de neus vd 924 (ipv 944)


    lichte achtergrond.. (wie herkent zn auto? )
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •