Pagina 2 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 55
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Prachtige auto!

    Ik vind de turbovelgen de wielkasten wat beter vullen. Door het zwarte hart lijken de 14" te klein en ze vallen verder naar binnen.

    Heb je voor beide sets velgen een aparte set wielbouten?


  2. #12
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Dank je

    Gelukkig heb ik 2sets wielbouten, de lange met kleine sleutel en de korte met grote sleutel :grin:


    Ik vind zelf de 15inch velgen ouderwets staan, de 14inch velgen zien er op de grond liggend veel mooier uit maar onder de auto lijkt het net alsof er tractorbanden op liggen als je ze vergelijkt met de 60mm hoge banden van de 15inchers.


    Ik twijfel eraan of zwarte 15inch velgen mooi zijn, dan lijkt het als je rijd net alsof je gewoon zwarte stalen velgen eronder hebt liggen...



    Ik heb trouwens al een idee hoe ik de turbo velgen netjes en gemakkenlijk kan opknappen:
    - Geheel schuren en zwart spuiten
    - Met schuurmachientje over voorkant heengaan totdat alu weer naar boven komt
    - Met schuurmachientje met een steeds fijner papier schuren totdat oppervlakte niet meer ruw is
    - Met hand en P400 naschuren
    - Inspuiten met blanke lak


    Of zijn er betere methodes (nu zit er al laag wheelspray overheen, niet heel erg netjes gedaan)
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  3. #13
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Prachtige auto!

    Ik vind de turbovelgen de wielkasten wat beter vullen. Door het zwarte hart lijken de 14" te klein en ze vallen verder naar binnen.

    Heb je voor beide sets velgen een aparte set wielbouten?

    Dat zal wel zo zijn, want de bouten verschillen nogal wat Tom,
    Ik vind de turbo Look velgen het mooist onder een witte M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #14
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Met de turbovelgen lijkt het wel een Le Mans... staat erg goed.

    Je idee over velgen opknappen klinkt prima, zo zou ik het ook doen. Hooguit een keer polijsten voor je de blanke lak erover doet, dan glimmen ze mooier (en zo hebben ze er ooit ook uitgezien).


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW
    Ik vind zelf de 15inch velgen ouderwets staan, de 14inch velgen zien er op de grond liggend veel mooier uit maar onder de auto lijkt het net alsof er tractorbanden op liggen als je ze vergelijkt met de 60mm hoge banden van de 15inchers.
    wat dat betreft ben ik wel blij met 17'' onder de mijne, alleen vind ik ze niet helemaal passen bij een 924 :|
    maar lelijk zijn ze niet, moet alleen centreerringen hebben :grin:
    nu past het niet lkkr op de naaf :evil: naaja als ik een ker 5 gaats naven monteer komen er telefoon of cup velgen van porsche onder

    ps de zwarte 14'' velgen vind ik wel mooi, alleen jammer van de hoge banden :wink:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    turbovelgen ook mijn voorkeur.(verkoper zal zeggen,k'heb ze zelf ook)

    Je zou ze inderdaad zo kunnen maken als op b.v. de LeMans uitvoeringen gebruikelijk was.
    Velgen zwart gespoten en dan de gehele voorkant gepolijst en dan ik de blanke lak.....


  7. #17
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Dan ga ik voor de turbo velgen, eens proberen die weer knap te krijgen :|

    Net wilde 924 ineens niet meer starten, heb samen met kameraad electrode afstand van bougies goed gezet en nu wil hij wel weer aan (grote kans dat het gewoon toeval is dat hij toen ineens aanwilde )

    1 Bougie zat niet goed vastgedraaid, dus ben wel blij dat ik mezelf even on een paar bochten heb gewrongen voor het afstellen van de bougies. Ze stonden trouwens op 0.85mm terwijl Haynes Manual 0.7 zegt.


    Uitlaat moet ik nog even goed vastzetten, motor bonkt flink op stationair (800-850rpm) en dan slaat deel van midden demper tegen de tunnel aan. Maar moet ik eerst even axel stands en een garagekrik kopen...
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  8. #18
    Ingeschreven
    29/06/2008
    Berichten
    29

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    mooie P Arvid :mrgreen:


  9. #19

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Ziet er goed uit Arvid
    Zoals je weet zou ik ook voor de 15 inch ''Turbo'' velgen gaan :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #20
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Een goede "voorstel topic titel" is lastig te verzinnen...

    Ik zou ook voor de turbo velgen gaan!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •