Pagina 3 van de 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 81
  1. #21
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Bestaat het rubber uit een stuk dan? meende dat er een koppeling in zat?
    Had ook een rubber via PMP,moet zeggen dat de passing niet super is,zal wel weer meterhandel geweest zijn tegen Porsche prijs....
    Kosten voor een origineel rubber via Pon?


  2. #22
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    80 euro incl. BTW. Bij PMP 70 excl. verzenden dus dat maakt niets uit. PMP gebruikt universeel rubber aan de meter volgens mij. Passing is daar vaak toch iets anders van.


  3. #23
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Het rubber is inderdaad één geheel, da's deel van de waterdichtheid. Je moet er dus best wat voor slopen.

    Ik heb vanmiddag genoeg regen gehad om te testen...


  4. #24
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Het was inderdaad best een klusje. Met die bedrading van de ruitenwisser is het goed gegaan. Heb ze uiteindelijk weer door het pijpje gekregen. Nieuwe stekkertjes er aan geknepen en alles werk weer.

    Of het droog blijft moet ik maar even afwachtenwant het nog steeds nat in de auto van de vorige keer. Hopelijk kan ik hem maandag even voor de deur zetten met een straalkacheltje erin.


  5. #25
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Kranten op het tapijt leggen, werkt ook aardig.


  6. #26
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    Bestaat het rubber uit een stuk dan? meende dat er een koppeling in zat?
    Had ook een rubber via PMP,moet zeggen dat de passing niet super is,zal wel weer meterhandel geweest zijn tegen Porsche prijs....
    Kosten voor een origineel rubber via Pon?
    Dat rubber is gewoon industrieel rubber. Ik had toendertijd 5 meter voor 35 euro ofsow :mrgreen: Was toen een inkoop actie @ 944-forum. Zal me niks verbazen dat PmP dat rubber verkoopt tegen porsche prijs..Geloof dat die gozer van PmP toendertijd die inkoop actie had georganiseerd oll:


  7. #27
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Dat is een mogelijkheid. Heb hier wel een paar adressen van gevonden maar daar gaat het om rollen van 25 meter. Vaak kun je het ook wel krijgen bij watersport firma's.

    Ik heb gekozen voor de duurdere oplossing omdat ik die lekkage heb. Moet echt zeker weten dat het goed is. Hij sluit in elk geval een stuk strakker en voor zover ik kan zien is er gisteren geen regen doorheen gekomen en is de achteruit aan de binnenzijde lekker droog.


  8. #28
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Kranten op het tapijt leggen, werkt ook aardig.

    toen ik me porsche kocht lag der overal kranten papier onder de bekleding , van 2 jaar dus heb het eruit moeten snijden

    dat was helemaal vochtig en het stonk als een dooie koe die der al 4 a 5 weken lag

    toen was de vloer nog nat en na een weekje niet meer en heb der geen last meer van gehad

    al maakt het nu tog niks meer uit :evil:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #29
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    De ruit was vanmorgen in ieder geval droog aan de binnenzijde. Dat is dus al wat.

    Het verhaal met het kacheltje gaat helaas niet meer. Voor ons huis hebben wij een stoep met aangrenzend speelveldje. Ik kon de auto altijd even voor de deur zetten om hem te stofzuigen of even te wassen. Nu heeft de gemeente er vanmorgen allemaal paaltjes neer gezet. :evil:

    Begin het hier een beetje zat te worden met het parkeren, de vakken zijn te smal en er zijn er te weinig. De gemeente zou ze breder gaan maken maar dat duurt nu ook al ruim een jaar.

    Overweging om de 924 te gaan verkopen wordt steeds sterker.


  10. #30
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo
    De ruit was vanmorgen in ieder geval droog aan de binnenijde. Dat is dus al wat.

    Het verhaal met het kacheltje gaat hellaas niet meer. Voor ons huis hebben wij een stoep met aangrenzend speelveldje. Ik kon de auto altijd even voor de deur zetten om hem te stofzuigen of even te wassen. Nu heeft de gemeente er vanmorgen allemaal paaltjes neer gezet. :evil:

    Begin het hier een beetje zat te worden met het parkeren, de vakken zijn te smal en er zijn er te weinig. De gemeente zou ze breder gaan maken maar dat duurt nu ook al ruim een jaar.

    Overweging om de 924 te gaan verkopen wordt steeds sterker.
    misschien gewoon een andere kleur kopen?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •