Pagina 5 van de 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 81
  1. #41
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Er is lekker wat regen voorspeld. Heb alles zo droog mogelijk gemaakt binnen dus lekker afwachten.

    Voor het afstellen van de achterkep i.v.m. het nieuwe rubber vraag ik mij af wat de ruimte tussen de carrosserie
    en het raamframe moet zijn bij de slotpennen. Heeft iemand hier een idee van?

    Had hem net mooi afgesteld maar met het nieuwe rubber schiet hij toch telkens weer open aan één kant.


  2. #42
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Auto blijft nat worden. Vandaag rechter deurpaneel erafgehaald. Aan deonderzijde zeiknat. Moet dus toch in deze richting zoeken. Binnenzijde deur goed schoon gemaakt. Waterafvoeren vrij gemaakt dus morgen zien of er nog water door naar binnenkomt.


  3. #43
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Met die vrachtwagen heb je geen ketting meer nodig. Ik heb hier wel eens een truck de bocht te krap zien nemen, toen waren er vier van die houten paaltjes tot onder de stoep verdwenen. De gemeente heeft ze weer uit moeten graven. :mrgreen:

    Maar we gaan fors off topic...
    Kan ook andersom zijn Tom Dat de paaltjes winnen van het gevecht..Collega kwam laatst op de zaak hele fietsenvanger in elkaar..Geowoon strak tegen het spatbord aan.

    maar ontopic

    Vocht achter de stoelen wil meestal wel voorkomen doordat het rubber niet goed sluit in de hoeken van het achterruit. Boven aan is dat. De deuren kunnen idd wat vochtig worden aan de binnenkant maar dat mag niet veel uitmaken. Check ook je afwaterings kanalen van deuren/targadak etc. Met een stomp iets door prikken.


  4. #44
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Het achterruit rubber is in orde. Daar heb ik een nieuwe geplaatst. Het lijkt erop dat er toch water via de deur komt. Ik heb nu de afvoer gaatjes goed schoon gemaakt. De prut onder in de deuren verwijderd.HEt water wat er nu in komt loopt lekker door. Het plastic op de deur is nog goed maar onderin ga ik het nog wat verbeteren. Als de panelen nat worden loop je de kans dat het water er aande binnenzijde weer uitloopt.

    Maar we zullen zien of het nudroog blijft.


  5. #45
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Als het niet bij de deuren is, zijn de opties wel een beetje uitgeput...


  6. #46
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Op het 944 forum stond een topic met hetzelfde probleem. Ook daar was dat het probleem. Dus ik hoop dat dit het is want anders ........

    Overigens begint de gemeente morgen met het verbreden van de parkeervakken. Hopelijk blijft hij dan niet alleen droog maar ook deukvrij. :grin:


  7. #47
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Lekkage is nog niet verholpen. Achter de bijrijdersstoel is het nu droog dankzij het nieuwe achterruit rubber Heb vorige week het tapijt verwijderd en de stoel om e.a. beter te kunnen zien. Plastic folie achter het deurpaneel overal keurig gedicht (Was eigenlijk niet slecht) en kapjes gemaakt voor de speakers.

    Nu loopt er echter toch nog water naar binnen. Voor zover ik kan zien komt het in de linker hoek via het schutbord naar binnen. De accubak heb ik getest en is prima. Als ik die vol laat lopen loopt het goed weg en er zitten geen gaten in geroest.

    Zit er ergens mischien nog een afvoer of iets dergelijks die niet goed functioneert? Zou de voorruit eventueel kunnen lekken?

    Hoop dat iemand nog goede ideeen of suggesties heeft.


  8. #48
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Tja, de voorruit zit gekit. Die kit kan hier en daar wat scheurtjes vertonen, zeker als de ruit eens is vervangen door een minder goede firma zoals Carglass.

    Zitten er kabels door het schutbord gemonteerd die niet door de fabriek zijn getrokken? Als die kabels namelijk omlaag de cabine inlopen, kunnen ze perfecte geleiders voor regenwater zijn.


  9. #49
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Ik zal vandaag maar weer eens op zoek gaan. Gekkeis dat ik wel 10 emmers water over de auto gegooid heb en er niets te zien was. Tegen het schutbord zit een plaat piepschuim gelijmt. Er lastig dus om te zien waar het precies vandaan komt.

    Het afvoergootje in het midden zat in elk geval aardig dicht. wis niet eens dat er daar in zat. Zal eens proberen wat inkt of waterverf toe te voegen aan het water, misschien dat dat wat verhelding geeft.


  10. #50
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Hetlijkt erop dat het water in het midden bij de blower binnen komt. Het tapijt achter de middenconsoleis ook nat.
    Afdekkap van de blower verwijderd en alles schoon gemaakt maar geen vreemde zaken te zien. Nu maar weer wachten op een flinke regenbui.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •