Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 81
  1. #51

    Re: Water achter bijrijders stoel

    meestal is een tuinslang handiger hoor.. oll:

    wel balen dat het zo'n zoektocht is! lekkage is nooit prettig.. was altijd blij dat mijne helemaal droog was
    behalve toen er een kleine lekkage was bij mn ruitenwissermotor oll: (snel hersteld, was een rubberdop doorgescheurd)
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #52
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Ruitenwisser motor? Is dat bij de 2.0 liter gelijk aan de S. Anders kan ik daarook nog eens naar kijken.


  3. #53

    Re: Water achter bijrijders stoel

    in het midden van die bak (waar de motor zit) zit een rubber dopje.. en die was bij mij lek oll: dat water druppelde dus naar beneden op mn ECU+relaiskast
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #54
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Die zit er bij mij volgens mij niet. Wel kwam daar een parker naar boven. Die heb ik voor de zekerheid maar ingekit.
    Maar weer op naar de volgende ronde. Bedank voor het meedenken i.e.g..

    Heb even die kap over de blower verwijderd en schoon gemaakt. In de petlijst staat dat daar een rubberen rand in hoort.
    Bij mij zit daar alleen maar uitgedroogde kit en rommel. Heb alles maar verwijderd. Maar wil daar wel een nieuw rubber in.

    Weet iemand wat voor profiel daar in hoort?


  5. #55

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Ik denk dat jouw lekkage komt door een scheur in het schutbord. De mijne had daar ook last van, inmiddels is die scheur gelast en gekit.
    Volgens mij veel voorkomend is dat de scheur ontstaat aan de zijkant bij de motorophanging (de rechter motorsteun dus). Het lijkt of de motorsteun uitscheurt door ouderdom oid.
    Ik denk dat je het alleen zou kunnen zien door een deel van de bitumen isolatie laag die over het schutbord zit te verwijderen.

    Iig succes,
    Kevin


  6. #56
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Eerlijk gezegd verwacht ik dat niet. Het lekken gebeurt al bij stilstaande auto. En het schutbord is aan de binnenzijde volgens mij droog. Het lijkt er op dat het bij de interieur blower naar beneden loopt. Dan van de cardan tunnel naar de voeten ruimtes. Vanmiddag maar alles goed ingetaped. Zat bij de afvoer bij de ruitenwisser een een roestpekje dat meteen behandeld met Fertan. Vanavond maar eens goed de kachel er in zetten en zien of het droog blijft.


  7. #57
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo
    Eerlijk gezegd verwacht ik dat niet. Het lekken gebeurt al bij stilstaande auto. En het schutbord is aan de binnenzijde volgens mij droog. Het lijkt er op dat het bij de interieur blower naar beneden loopt. Dan van de cardan tunnel naar de voeten ruimtes. Vanmiddag maar alles goed ingetaped. Zat bij de afvoer bij de ruitenwisser een een roestpekje dat meteen behandeld met Fertan. Vanavond maar eens goed de kachel er in zetten en zien of het droog blijft.
    bij je kachel / ventilator zijde
    Dat zou kunnen de kit rand op je slakkenhuis tegen de beplating M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #58
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Heb net nog wat zitten googlen en vind inderdaad dit probleem. In de petlijst staat dat het een sealcord is maar bij mij zat er kit. Die was volledig uitgehard en bros geworden. Kon het er zo afpakken. Overigens heeft iedereen het over kit. Dus die rand heb ik nu afgeplakt met tape. Van de week even zien wat de meest geschikte kitis om deze rand goed af te dichten. Hopelijk is het daarmee verholpen.


  9. #59
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Klinkt als een klusje voor achterlichtkit...


  10. #60
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Precies en wat kun je daar het beste voor gebruiken ?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •