Pagina 1 van de 9 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 81
  1. #1
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Water achter bijrijders stoel

    Ik heb waarschijnlijk een lekage. Achter de bijrijders stoel heeft zich een plas water gevormd. De zijkanten van de bekleding zijn helemaal droog. Ook voor de stoel is het helemaal droog. De accu bak is niet mee mis. Iemand een idee waar het vandaan kan komen?

    Het is geen targa overigens.


  2. #2
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    ik denk dat het de rubbers van je raam zijn die aan vervanging toe zijn
    zelf heb ik dat ook en heb een sterk vermoede dat het daar door komt
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #3
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Welk raam bedoel je dan?


  4. #4
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    ik denk het raam van t portier

    begind t water ook al aan het einde van de zeikant van de stoel?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #5
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Dat is het rare. Daar lijkt het helemaal droog. Maar bedoel je dan die strip die langs de onderkant van het raam zit?


  6. #6
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    ik weet het niet precies , ik kan ook niet direct kijken dus dat is even vervelend maar ik zal kijken waar het bij mij vandaan kan komen , zal wel een regenbuitje reconstrueren :wink:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Achterkleprubber lijkt mijn logischer.


  8. #8
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Maar als het achterklep rubber niet goed is dan zou er toch meer nat moeten worden? De achterbank is droog, de bekleding langs de dorpels en op de middenconsole.

    Het enig is dat hier vorige jaar twee keer een volle vochtvreter is om gevallen. Maar ik dacht dat ik dat inmiddel wel droog had. Lijkt me sterk dat dat ineens weer terug zou komen.

    Maar misschien toch wel een een goed idee om er een nieuw rubber op te plaatsen.


  9. #9
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Het ligt eraan waar je lek in het rubber zit, meestal op de hoeken volgens mij.


  10. #10
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Het rubber ziet er nog vrij goed uit. Het is in elk geval niet gescheurd. Maar als ik er water over laat lopen zie ik wel wat druppel aan de binnenkant over het rubber naar beneden lopen. PimpmyPorsche zei dat dit en een slechte kit verbinding van de ruit zelf het meest voorkomenden lek is.

    Zal dus toch een nieuwe moeten gaan halen bij Pon. Heb al gemaild voor de rpijs en of hij op voorraad is. Kost wel weer wat maar als het daarmee over is.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •