Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
  1. #11
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    binnen kort ook m`n wiel lager RA vervangen eens kijken of ik hem zo vast kan krijgen met de momentsleutel op het werk.
    die gaat tot 350Nm.

    iemand nog een site waar je voor een fatsoenlijk bedrag SKF of FAG lagers kan kopen?
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #12
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    Een goed passende dopsleutel en daarop 1 metertje gaspijp, vast is vast.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  3. #13
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry Bekijk Berichten
    Een goed passende dopsleutel en daarop 1 metertje gaspijp, vast is vast.
    tot het gaatje, Harry, tot het gaatje!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #14
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    Ik heb hem nu dus inderdaad tot het 1e gaatje vastgedraaid, ik heb dit soort nog nooit gezien, heb veel aan toyota gesleuteld, maar dat zijn conische.. Ik ben nu weer thuis en ga er vanmiddag eens even goed naar kijken! bedankt voor alle tips en ik laat weten of het opgelost is


  5. #15
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowan Bekijk Berichten
    Ik heb hem nu dus inderdaad tot het 1e gaatje vastgedraaid, ik heb dit soort nog nooit gezien, heb veel aan toyota gesleuteld, maar dat zijn conische.. Ik ben nu weer thuis en ga er vanmiddag eens even goed naar kijken! bedankt voor alle tips en ik laat weten of het opgelost is

    maar ik hoop toch wel dat je wat gewicht in de strijd gegooid hebt, dus eerst lekker vast en dan verder tot het gaatje...
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #16
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    ja wel eerst tot 30 kgm en dan door tot het eerste gaatje ik zou toch een moment sleutel voor gebruiken


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #17
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    kracht x arm = moment....

    100 kg x 1 meter = 100kg/m = verrekte veel Newtons .....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #18
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: 924 1979 | Weer het geluid..

    Het is gelukt! vandaag even een rondje schuur gedaan en een baco van een meter gevonden, idd het moment uitgerekend en toen vastzetten met die handel. Proefritje gemaakt en hoor helemaal niks meer, alles zit goed vast en zit nergens meer speling op de achterwielen! Wel jammer dat tijden de testrit mn net ingebouwde radio kapot ging! Heb hem 2 hands gekocht en waarschijnlijk ligt de eindtrap eruit... Ben in ieder geval blij dat de auto weer goed rijd! bedankt voor alle tips!

    ---------- Post added at 01:04 ---------- Previous post was at 00:52 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Bassie- Bekijk Berichten
    binnen kort ook m`n wiel lager RA vervangen eens kijken of ik hem zo vast kan krijgen met de momentsleutel op het werk.
    die gaat tot 350Nm.

    iemand nog een site waar je voor een fatsoenlijk bedrag SKF of FAG lagers kan kopen?
    Ik heb ze bij pimpmyporsche.nl gekocht voor 150 euro, voor 2 kanten. Volgens mij heet het nu Stuttgart parts, maar de site is nog steeds pimpmyporsche.nl Verder heb ik op e-bay ook een setje zien staan


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •