Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Ik heb mijn P bij de Europeesche verzekerd, betaald geloof ik iets van een 10tje of zo per maand....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #12
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Ik heb mijn P bij de Europeesche verzekerd, betaald geloof ik iets van een 10tje of zo per maand....
    Fijn voor je! Maar misschien is het goed om de beperkingen en omstandigheden te vermelden. Is er sprake van een km. beperking? WA of WA plus casco, zo ja wat is dan de taxatiewaarde? Dan hebben forum zoekers er in de toekomst ook wat aan ;-)
    924S '87


  3. #13
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Ik heb me eigenlijk gewoon WA aangemeld, er is geen taxatie geweest. http://www.europeesche.nl/verzekerin...erverzekering/ Volgens mij zijn ze redelijk soepel met de acceptatie...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #14
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    mijn vezekering is begonnen bij reaal en is ondertussen overgenomen door ASR. ik betaal nog geen 70 euro per maand voor WA+
    € 70,- per maand vind ik heel veel om eerlijk te zijn!
    WA+, dus dat is alleen de raamschade en brand extra meeverzekerd waarschijnlijk?
    Voor dit geld kun je dat risico zelf ook wel lopen lijkt me...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Ik heb me eigenlijk gewoon WA aangemeld, er is geen taxatie geweest. http://www.europeesche.nl/verzekerin...erverzekering/ Volgens mij zijn ze redelijk soepel met de acceptatie...
    Nadat de ANWB de prijzen verhoogd heeft voor Porsche-oldtimers (van € 100,- naar € 160,-) ben ik ook naar de Europeesche gegaan.
    Max 5.000km / jaar, en een gewone auto voor het dagelijks gebruik en dan betaal ik ongeveer € 80,- per jaar voor de verzekering.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    hmm was het niet de europeese die de 924 eruit deed?
    Had hem hier ook verzekerd en kreeg hierover een brief welke ik dus eigenlijk niet had hoeven hebben...


  6. #16
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerben1986 Bekijk Berichten
    € 70,- per maand vind ik heel veel om eerlijk te zijn!
    WA+, dus dat is alleen de raamschade en brand extra meeverzekerd waarschijnlijk?
    Voor dit geld kun je dat risico zelf ook wel lopen lijkt me...


    Nadat de ANWB de prijzen verhoogd heeft voor Porsche-oldtimers (van € 100,- naar € 160,-) ben ik ook naar de Europeesche gegaan.
    Max 5.000km / jaar, en een gewone auto voor het dagelijks gebruik en dan betaal ik ongeveer € 80,- per jaar voor de verzekering.
    jij vind 70 euro duur maar; als jongere val je in de risico groep, moet mog beginnen met schadevrij jaren opbouwen, heb geen 2e auto (komt er wel aan) waardoor je hem niet als oldtimer kan verzekeren
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #17
    Ingeschreven
    30/08/2009
    Berichten
    311

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    nou ik kan hem zo verzekeren dat ik hem als 2e auto heb met 20 schade vrije jaren

    dan moet dat toch wel rond de 80 euro per jaar kunnen lijkt me

    ik rij er verder niet heel veel mee dus 10000 km is genoeg


  8. #18
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Omdat ik eind vorig jaar met een prijsverhoging van zo'n 40% werd geconfronteerd voor mijn klassiekersverzekering bij London (afgesloten via Snelders Duiven) ben ik gaan informeren bij Afic (AFIC BV | Financieringen, verzekeringen, advies). Dit bedrijf wordt o.a. gerund door Jos, bekend als Jos targa op het posche forum. Hier een verzekering kunnen afsluiten (ondergebracht bij Turrien) met een gunstige premie waarbij wel een beperking geldt van 10.000 km per jaar.

    Voor deze verzekering had ik een nieuwe taxatie nodig. Op het 944 forum goede verhalen gelezen over Paul Kneulman en hij heeft vorige week mijn auto getaxeerd. Dat was een leuke ontmoeting want Paul heeft een zwak voor 924 / 944 (hij heeft zelf een 944S). Hij heeft een aardig stukje op zijn blog gezet met linkjes naar dit en het 944 -forum, zie klassiekertaxateur.nl
    Laatst gewijzigd door fcam; 24/02/2013 om 12:13. Reden: dubbele plaatsing aangepast
    924S '87


  9. #19
    Ingeschreven
    02/10/2011
    Berichten
    350

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    Ik zit bij voogd en voogd, oldtimer met 2de auto max 10.000 km, alleen WA, €160?


  10. #20

    Re: goede maatschappij om mijn porsche 924 te verzekeren

    ik zit bij De-Jong.

    all-risk op basis van taxatie.

    € 55,= per jaar.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •