Pagina 2 van de 61 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 608
  1. #11
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: ArvidW's Porsche 924

    bij een remschoen op de aanlopende kant wil nog wel eens vuil gaan zitten.

    en daardoor gaan piepen.

    optie is om dat schoon te maken en er een schuine kant aan te veilen.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #12
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW
    Dank u, ik moet er wel bij zeggen dat mijn auto niet overal dezelfde kleur wit heeft maar rijdend valt dat niet zo op
    Het ligt er aan hoeveel het je waard is natuurlijk (hoop werk), maar haal een potje commandant, een stel zachte doeken, en een doosje wax.

    Ik heb zo mijn hele auto weer overal even wit gekregen, en alle zwarte putjes eruit gehaald. Het heeft mij ongeveer een hele werkweek gekost in de vakantie oll: maar het resultaat is er ook naar... De wax haalt de fijne krasjes eruit die je er niet uit krijg met de commandant. En als je het echt mooi wilt moet je eerst kleien na de commandant. En daarna wax. Dan krijg je ook de diepe krassen eruit. Als de beschadiging niet door je lak heen is kan je het meestal wel wegkrijgen met klei.

    Het kost wat moeite, maar je wordt er wel sterk van, en mijne staat er nu (maandje of 3, en 55000 km verder) nog bij als een spiegel. 8)


  3. #13
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW
    Dank u, ik moet er wel bij zeggen dat mijn auto niet overal dezelfde kleur wit heeft maar rijdend valt dat niet zo op
    Het kost wat moeite, maar je wordt er wel sterk van, en mijne staat er nu (maandje of 3, en 55000 km verder) nog bij als een spiegel. 8)
    3 maand en 55.000 km? :shock: Euh, lig jij nog wel op bed, of zit je alleen maar in de auto?
    Jij kunt beter gaan leasen met dit kilometrage, mag je elke 9 maand weer een spliksplinter nieuwe auto uitzoeken


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: ArvidW's Porsche 924

    haha denk dat het een foutje is ^^
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: ArvidW's Porsche 924

    55ooo in 3 maanden?
    bijna 4600 km per week is wel veel hoor ops:
    en das maar iets van 650 km per dag ops:
    ooh dus inplaats van werken rijd je de hele dag in je P, okeej ops:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Ik wil wel een paar maandjes van je overnemen als het je te veel wordt hoor :mrgreen:

    Denk dat hij 5500 bedoelt, ipv 55000 :lol:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #17
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Haha, dat hoop ik wel :lol:

    Ik heb op de meeting mijn niet werkende turbo-wur geruild met Martin tegen een normale-wur en een klepstoter dus ik kan aan de slag met de nokkenas. Martin bedankt :!:

    Waarschijnlijk gaat het in de kerstvakantie gebeuren, riemen eraf, nokkenas eruit, klepstoter vervangen, nokkenas er weer in, nieuwe distributieriem, nieuwe vsnaar, boeltje afstellen en duimen dat hij niet meer zo erg tikt :shock:
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  8. #18
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Haha jah idd 5500km... :grin: Als ik 55000 kilometer verder zou zijn, dan zou ik in die auto moeten wonen :grin: En dan zou ik met anderhalve week mijn verzekering al zenuwachtig hebben. :wink:

    En nokkenas vervangen is wel een leuk werkje hoor... :-D Bij mij was het meteen een stuk stiller in de auto!


  9. #19
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW
    Haha, dat hoop ik wel :lol:

    Ik heb op de meeting mijn niet werkende turbo-wur geruild met Martin tegen een normale-wur en een klepstoter dus ik kan aan de slag met de nokkenas. Martin bedankt :!:

    Waarschijnlijk gaat het in de kerstvakantie gebeuren, riemen eraf, nokkenas eruit, klepstoter vervangen, nokkenas er weer in, nieuwe distributieriem, nieuwe vsnaar, boeltje afstellen en duimen dat hij niet meer zo erg tikt :shock:
    Succes er mee :wink: en goed je nokkenas kontroleren op ruw heid oll: M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #20
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: ArvidW's Porsche 924

    Dat zal ik over een paar weekjes zeker doen.


    Vandaag nieuwe bougies gekocht en gemonteerd nu de auto weer op 3 poten liep :|

    Had mijn 924 aan mijn broer uitgeleend die er 120km mee gereden heeft, helaas voor hem (en voor mij) waren dat ruim 110km op 3 cilinders en heeft de auto 1.7 gereden ops:

    Maarja, maak me nu wel zorgen om de olie die misschien vervuild is met benzine, al ruik ik echt niets aan de oliepijlstok / olievulopening

    Misschien was de hittegraad van mijn vorige bougies te hoog dat de bougies niet schoon konden branden, nu heb ik in ieder geval de juiste en kan over 500km mooi de bougiekleur controleren en zien of de injectie (fors) te rijk afgesteld is. Ik verwacht nl dat hij wat rijk staat, als klepstoter vervangen is en heel het boeltje weer lekker loopt maar eens een CO meting laten doen en dan eventueel de injectie bijstellen
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •