Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: Tim

  1. #21
    Ingeschreven
    23/05/2011
    Berichten
    30

    Re: Tim

    kan het ook het contact slot zijn? ik heb soms dat de pomp niet draaien wilt, soms doet de startmotor het niet. en als de pomp niet draait doet ook het raam het niet. dus ik denk dat het met het slot te maken heeft.


  2. #22
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Tim

    kan, komt wel meer voor bij ons geliefd object en vervangen kost geen drol ....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #23
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: Tim

    ja,ja tim...
    eerst de zekeringkast en dan misschien het witte contactblokje , bij contactslot, bekijken en/of vervangen.
    beter eerst nog even externe stroom op je pomp zetten om te kijken of hij het nog doet.
    en zo verder.


  4. #24
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Tim

    mmm bruin interieur ik blijf benieuwd

    ---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 11:42 ----------

    kan idd wel kloppen dat het contact blokje slecht is
    de pomp en de ramen zitten daar wel in contact met elkaar (zwarte draad uit het contact !!!!!!!)


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #25
    Ingeschreven
    23/05/2011
    Berichten
    30

    Re: Tim

    zojuist vermoedelijk een aandrijfas geklapt...
    ik hoorde rechts achter al een tijdje getik en bij optrekken en remmen een bonk, maar niet verwacht dat hij zo snel zou gaan. als ik nu weg wil rijden hoor ik rechts achter een vreselijk geluid. iemand toevallig nog een rechter steekas?

    het is maar goed dat ik verder een enorm fan ben van de auto, maar in de eerste week gaan er toch al wat dingetjes kapot.
    ik vergeet aldoor foto's te maken van de binnenkant, maarja nu rijdt hij toch niet dus heb ik daar wel tijd voor.


  6. #26
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: Tim

    dus hij rijdt weer?(reed)
    de eerste problemen waren dus opgelost?
    hoop van wel voor je.


  7. #27
    Ingeschreven
    23/05/2011
    Berichten
    30

    Re: Tim

    ja af en toe, tot nu toe alleen als hij warm is, doet hij moeilijk met contact, maarje aldoor na even pielen doet hij het weer.

    aandrijflijn is nu even van groter belang. ik ga hem nu naar de schuur slepen en op bokjes zetten.

    groeten Tim


  8. #28
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: Tim

    ok, nou succes met de reparatie Tim.


  9. #29
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Tim

    Ik heb wel een as liggen met of zonder homokneten???? roep maar
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #30
    Ingeschreven
    23/05/2011
    Berichten
    30

    Re: Tim

    Ik heb het probleem gevonden. De rem trommel heeft geen grip meer op de as. De as is bijna niet beschadigt maar ik moet even een nieuwe trommel hebben, deze was namelijk rond van binnen.

    Lagers zijn nog niet lang geleden vervangen, de splitpennen zijn ook nog nieuw. Helaas heeft de persoon in kwestie de moeren er heel los opgedraaid en kon ik bijna met de hand los draaien. Ik heb dus enkel een in goede staat verkerende trommel nodig, iemand?

    Ook de oorzaak van de bonk heb ik gevonden; het bovenste deel van het rubber wat in de baksteun zit is weg dus ik moet even deze ruimte opvullen. De hele steun eruit is geen leuk werk omdat ik geen brug heb.

    Weer foto's vergeten.....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •