Pagina 1 van de 6 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 59
  1. #1
    Ingeschreven
    09/05/2011
    Berichten
    14

    Gezocht: 924 FH-06-JP

    Beste forumgangers,

    Wellicht kennen sommige mensen mijn verhaal van het porscheforum. Voor de nieuwe mensen, hier is mijn verhaal:
    Er was eens een hardwerkende toekomstige vader die zijn zuurverdiende centjes besteedde aan een vijf jaar oude 924. Het was (volgens mij) in het jaar 1982. De 924 was helaas niet meer in nieuwstaat. Daarom ging deze man aan de slag om bijna alles van deze 924 te reviseren. Zodoende heeft hij zijn geliefde Porsche kunnen gebruiken als trouwauto bij zijn eigen bruiloft.
    Dan komt er opeens een nieuwe auto: de 944. Voor deze nieuwe schone moet de oude 924 de deur uit. Zo geschiedde..

    Nu zijn we een aantal jaren later. Nog steeds staat de 944 in de garage. Mijn vader zal hem nooit verkopen, want hij weet wat voor spijt hij ervan heeft dat hij de 924 heeft weg gedaan. Na gisteren een rondje in de 944 gereden te hebben weet ik wat hij bedoelt.
    Deze grijze 924 zoek ik. Volgens rdw is de APK in 2006 verlopen, maar is hij nog verandert van baasje in 2007. Het kenteken: FH-06-JP is het enige wat zeker is. Wie o wie kan mij helpen bij deze zoektocht van niet zozeer een Porsche, maar van een verhaal?

    Bedankt, Nick van der Weijden


  2. #2
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    al wel via de RDW geprobeerd??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #3
    Ingeschreven
    09/05/2011
    Berichten
    14

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    Binnenkort zal ik een verzoek bij RDW indienen, mochten de fora geen resultaat opleveren. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte, als jullie dat willen natuurlijk..


  4. #4
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    RDW geeft deze gegevens niet (wet bescherming persoonsgegevens).
    937 racer


  5. #5
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Zal moeilijk wezen deze te vinden
    Misschien is hij al gesloopt en bestaat het kenteken alleen nog


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #6
    Ingeschreven
    09/05/2011
    Berichten
    14

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    Voor 7,95 euro kun je bij RDW een verzoek indienen om in contact te komen met een van de voorgaande eigenaren of de huidige eigenaar.

    Hij is wel nadat hij van de weg gehaald is (APK vervaldatum) nog gewisseld van eigenaar. Ik hoop echter niet dat dat de sloper is geweest..


  7. #7
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    Het is mogelijk om de eigenaar van het voertuig te achterhalen wanneer je het kenteken hebt van het voertuig. De eigenaar is echter niet voor iedereen te achterhalen. Alleen verzekeringsmaatschappijen en overheidsinstantie’s kunnen en kenteken achterhalen.
    937 racer


  8. #8
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    en dan nog mag het niet zo maar....van de autobaan gedrukt,geringe schade van €900.- maar geen directe getuige in de auto gehad.
    Had wel een kenteken maar politie MAG geen adres geven en verzekering doet het niet omdat er geen getuigen waren.
    Daar sta je dan met een juist kenteken en je goede gedrag.....
    Maar goed dat is wat anders.
    Mij lijkt het onmogelijk om de eventuele eigenaar op te sporen.
    Vreemd genoeg kan elke lokale garageboer wel gegevens kopen van het RDW op merk/type om je een brief thuis te sturen voor reclame doeleinden...


  9. #9
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    Vreemd genoeg kan elke lokale garageboer wel gegevens kopen van het RDW op merk/type om je een brief thuis te sturen voor reclame doeleinden...
    Daar word ik inderdaad ook niet echt happy van.
    Al dat oud papier... heb er wel 4 een maand voordat mijn apk verloopt.

    :bonk:


  10. #10
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Gezocht: 924 FH-06-JP

    www.infofilter.nl

    en je bent er vanaf ......
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •