Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Uitlaatsysteempje

  1. #1
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Uitlaatsysteempje

    Ik loop al een tijdje rond met de gedachte om het uitlaatsysteem op welke manier dan iook aan te pakken.
    EPS ken ik van een andere auto van mij,beviel goed,kosten alleen wat minder :lol:
    Ik neem toch aan dat er meerder systemen te koop zijn alleen los van een Dansk demper kan ik zo niet wat vinden.
    Iemand hier andere ervaringen/adressen of heeft EPS het alleenrecht :wink:


  2. #2
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Uitlaatsysteempje

    Er is niet zoveel te krijgen..Je zou FVD kunnen proberen of Fabspeed.

    Fabspeed heeft enkel een systeem van de 944 turbo wat onwijs goed klinkt maar dan ben je ook wel wat voor kwijt. Begin aub niet te kutten met sebring dempers of wat dan ook die rotten binnen 4 jaar weg. Dansk scheurt rond de las..Schiet nooit op dat spul.


  3. #3
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Uitlaatsysteempje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Er is niet zoveel te krijgen..Je zou FVD kunnen proberen of Fabspeed.

    Fabspeed heeft enkel een systeem van de 944 turbo wat onwijs goed klinkt maar dan ben je ook wel wat voor kwijt. Begin aub niet te kutten met sebring dempers of wat dan ook die rotten binnen 4 jaar weg. Dansk scheurt rond de las..Schiet nooit op dat spul.
    is sebering egt slecht dan??

    zit er bij mij onder :shock:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  4. #4
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Uitlaatsysteempje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Er is niet zoveel te krijgen..Je zou FVD kunnen proberen of Fabspeed.

    Fabspeed heeft enkel een systeem van de 944 turbo wat onwijs goed klinkt maar dan ben je ook wel wat voor kwijt. Begin aub niet te kutten met sebring dempers of wat dan ook die rotten binnen 4 jaar weg. Dansk scheurt rond de las..Schiet nooit op dat spul.
    Dat van Dansk hoor/lees je wel vaker ja. Kan voor die prijs ook niet anders....
    Zal wel eens even zoeken op AVD/Fabspeed. Bedankt!
    Mooiste was natuurlijk iets wat er zo onder past...
    Laats was er op EBAY.de een uitlaat uit de oude doos voor de 924 van Abarth,zag er wel geinig uit...maar ja die Duitsers hadden er meer voor over...


  5. #5
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Uitlaatsysteempje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Er is niet zoveel te krijgen..Je zou FVD kunnen proberen of Fabspeed.

    Fabspeed heeft enkel een systeem van de 944 turbo wat onwijs goed klinkt maar dan ben je ook wel wat voor kwijt. Begin aub niet te kutten met sebring dempers of wat dan ook die rotten binnen 4 jaar weg. Dansk scheurt rond de las..Schiet nooit op dat spul.
    Dat van Dansk hoor/lees je wel vaker ja. Kan voor die prijs ook niet anders....
    Zal wel eens even zoeken op AVD/Fabspeed. Bedankt!
    Mooiste was natuurlijk iets wat er zo onder past...
    Laats was er op EBAY.de een uitlaat uit de oude doos voor de 924 van Abarth,zag er wel geinig uit...maar ja die Duitsers hadden er meer voor over...
    anders even kijken want meen dat hammer-rites hier van het forum er nog 1 heeft liggen een mooie.

    die heeft ie ook ergens laten maken :wink:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  6. #6

    Re: Uitlaatsysteempje

    Die uitlaat van Abarth op ebay.de spotte ik inderdaad toen ook. Ging voor redelijk veel geld van de hand (meer dan ik ervoor over had iig), ik was bang dat die Abarth uitlaat een beetje erg veel herrie zou gaan maken (zat geen Tuv bij?)

    Gr.
    Kevin


  7. #7
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Uitlaatsysteempje

    Italiaanse troep; is al weggeroest voordat je 't eronder kunt schroeven :twisted:


  8. #8

    Re: Uitlaatsysteempje

    Trouwens, Supersprint gaat volgens mij ook een systeem voor de 924 en 944 op de markt brengen.
    Ik volg de Supersprint site al een tijdje, maar tot nu toe staat er alleen "soon available".
    Qua kosten vermoed ik dat dit systeem ongeveer net zo duur zal zijn als een EPS systeem.

    Gr .
    Kevin


  9. #9
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Uitlaatsysteempje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini
    Qua kosten vermoed ik dat dit systeem ongeveer net zo duur zal zijn als een EPS systeem.
    Hoe duur zou een EPS systeem zijn dan?


  10. #10

    Re: Uitlaatsysteempje

    Dat weet jij beter dan ik, maar ik kan een gok wagen:

    Aangezien de achterdemper ongeveer €500 kost verwacht ik dat het gehele uitlaatsysteem (inclusief voorpijp) dan ongeveer op €1500,- uitkomt?
    Niet onredelijk gezien de vermoedelijke kwaliteit die EPS levert.

    Gr. Kevin


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •