Pagina 2 van de 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 63

Onderwerp: ptol

  1. #11
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: ptol

    Welkom Peter en succes met vinden!
    Ik heb die auto destijds ook gezien op de meeting en zag er helemaal niet zo slecht uit. Je ziet die kleurencombi niet vaak, maar is het wel dezelfde auto?


  2. #12
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Ja, het is dezelfde auto, kenteken is hetzelfde. Hij staat nu bij een of andere vage handelaar in Vlaardingen. Zat een taxatierapport bij van 4500 euro, maar dat vertrouw ik niet helemaal. Zaten echt veel deukjes in, vooral aan de voorkant. Verder linkachter soort parkeerschade, geschaafd. Ook zag ik roest aan de onderzijde. En voor de rest heel veel bijgewerkte plekjes en beschadigingen. Ook was er een soort eigengemaakte sierlijst van een aluminium strip op de auto gekit, dat was ook niet echt netjes gedaan. Motorkap was helemaal met tectyl ingespoten aan de onderkant, hij had isolatiemateriaal in de kofferbak liggen. Interieur was wel redelijk netjes. Startte moeizaam, stond al een tijdje stil dacht ik te zien. Al met al was die mij geen 2000 euro waard.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Welkom Peter en succes met vinden!
    Ik heb die auto destijds ook gezien op de meeting en zag er helemaal niet zo slecht uit. Je ziet die kleurencombi niet vaak, maar is het wel dezelfde auto?


  3. #13
    Ingeschreven
    22/01/2011
    Locatie
    lelystad
    Berichten
    169

    Re: ptol

    welkom Peter,

    Succes met de zoektocht naar de ware,


  4. #14
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    De rode is het helaas ook niet geworden. Was mij teveel verkleurd op sommige delen, zat een flinke schadeplek op het rechter voorscherm, de motor was al heel warm toen ik kwam kijken, dat kan nooit van alleen het van buiten naar binnen rijden zijn geweest, er zaten geen originele wielen onder en het interieur beviel me niet. De vaste prijs was 1750, niet teveel denk ik, maar al met al toch laten staan.


  5. #15
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: ptol

    ha top man
    ja ik bedoel niet dat het niets was voor je maar dat je zo mooi verslag doet over wat je heb gezien
    van foto's worden we nog blijer
    ik volg je op de toets :wink: :tongue:


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #16
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Haha, nou, als ik toch bezig ben: die lichtblauwe die bij een handelaar in Rotterdam staat voor 1900 euro, kan men ook laten staan; ding staat al lang buiten, vochtig van binnen, mos op de ramen, uitgedroogde en afgebrokkelde raamrubbers, roest op de remmen, lak niet mooi meer, diverse ontbrekende dingetjes in het interieur, zwarte wolken uit de uitlaat en APK verlopen :p


  7. #17
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Nou, ik ben er ff klaar mee. Vanavond toch wel ernstig belazerd met een 924, ik had al betaald, maar ik ben halverwege toch wel aardig over de rooie teruggegaan, heb mijn geld weer in mijn zak. Dus wees gewaarschuwd voor die rode op autoscout voor 2250 in hardinxveld. Mooie praatjes van meneer daar.

    Voorlopig even rustig aan nu wat betreft de 924.


  8. #18
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: ptol

    Wat was er mis mee dan? (als ik zo vrij mag zijn)
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  9. #19
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: ptol

    wil je wel even het complete verhaal er bij zetten?

    gezien ik zelf kwa onderdelen een andere ervaring heb.

    en anders pas ik je reactie aan.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #20
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Onderweg naar huis brak de einddemper finaal af, was provisorisch gemaakt bleek na nadere inspectie, ding wilde niet boven de 130 uitkomen op de snelweg en stuur ging trillen als een gek door waarschijnlijk vastzittende remklauwen. Ik had een betere proefrit moeten maken achteraf. Ding was net gekeurd voor 2 jaar, onmogelijk. Maar de eigenaar was ook de keurmeester, dat zegt mij dus genoeg.

    Wil verder niemand zwart maken maar dit sloeg alles...
    Laatst gewijzigd door ptol; 07/06/2011 om 22:28.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •