Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 63

Onderwerp: ptol

  1. #21
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: ptol

    nu snap ik je reactie ook.

    maar anders word er van alles geroepen en niks onderbouwt.

    heete de gene waar je hem gekocht hebt erik?
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #22
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Nee geen Erik


  3. #23
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Nou, ik had er bijna 1 gehad dit weekend. Die zilvergrijze '78-er uit Rhoon die op Marktplaats staat voor 2600 euro. We zijn er helaas niet uitgekomen qua prijs.

    Op zich ziet die er zeker okay uit, van buiten netjes, paar hele kleine plekjes. interieur ook netjes, op wat kapotte dingetjes na; o.a. versnellingspook rubber trok ik er zo af, die moet vastgelijmd worden denk ik. En de deur valt gelijk op slot als je die dicht doet, waarschijnlijk een veertje ofzo van de deurpin.

    Onder de kap zag het er wel oud en verweerd uit, sommige leidingen en beugels zagen er erg gecorrodeerd uit, evenals de accubak. Echt overal van die witte en bruine corrosie-aanslag, niet echt een motorruim dat je trots toont ;-)

    Ook was er niks bekend over de distributieriem en koppeling. Dit en het feit dat het een 1978'er is, terwijl ik diep in mijn hart liever een 1980+ model heb, deden mij besluiten niet meer te willen betalen dan 2200 euro. Leek me redelijk aangezien de vraagprijs 2600 was. Maar helaas, dat vond hij net te weinig.

    To be continued...
    Laatst gewijzigd door ptol; 10/06/2011 om 11:50.


  4. #24
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Update 28/6

    Nog steeds geen 924 helaas.

    Ik had de man van de '78-er uit Rhoon teruggebeld met de mededeling dat ik hem alsnog wou voor zijn genoemde uiterste prijs, maar de man was schijnbaar beledigd en wil hem niet meer aan mij verkopen omdat hij me een 'mierenneuker' vindt

    Nu ga ik als het goed is deze week kijken naar twee 924's van Speurders,die zwarte uit Dordrecht met het 944 blok en die bronskleurige uit de Bilt (die heeft mijn lichte voorkeur). Iemand bekend met deze auto's?


  5. #25
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: ptol

    haha, die gast leest hier mee..........

    een 924 met 94 blok en geen S? hmmm ben je zeker dat je zoiets wil? dan koop een originele S, heb je alle andere aanpssingen ook
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #26
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Dat dacht ik al ja dat die mee leest hier

    Ik weet niet wat het nadeel kan zijn van een 2,5 L blok in een 924? Ding ziet er verder op de foto's erg netjes uit. Is iets duurder dan ik in gedachten had, staat nu voor 3000 maar ik kan hem voor minder krijgen, maar wellicht is deze het waard? Een echte 's' hoef ik niet per se, ik wil gewoon een mooie 924 ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    haha, die gast leest hier mee..........

    een 924 met 94 blok en geen S? hmmm ben je zeker dat je zoiets wil? dan koop een originele S, heb je alle andere aanpssingen ook
    Laatst gewijzigd door ptol; 28/06/2011 om 11:44.


  7. #27
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: ptol

    als ze al een andere motor erin gelegd hebben, wat is er nog meer gebeurd met de auto. Bovendien is het onderstel niet berekend op de toename in pk's. De waarde van de auto zal ook niet op peil blijven, is tenslotte verre van origineel. Zoek maar gewoon verder, er zijn er genoeg te vinden. Je kunt ook eens op www.mobile.de kijken, hebben ook een groot aanbod....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #28
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Mja, wellicht heb je gelijk. Ik heb ook gebeld en hij wist niet of het ook een 2.5 op kenteken is. Daar kan ik erge moeilijkheden mee krijgen denk ik. Als er ooit iets gebeurt ben ik de Sjaak toch, als de verzekering niet uit wil keren omdat er zonder het te vermelden bij de RDW een blok met grotere inhoud is ingelegd?

    Maar die uit de Bilt die voor 2250 staat trekt me ook een stuk meer, ik wil die snel gaan bekijken want zo eentje zoek ik er eigenlijk precies.


  9. #29
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: ptol

    die in de Bilt ziet er op de foto niet verkeerd uit.....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #30
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Vind ik dus ook

    Ik vind die kleur mooi en dat bruine interieur... lekker oldschool!

    Even afwachten maar wanneer ik kan komen kijken.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •