Pagina 1 van de 7 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 63

Onderwerp: ptol

  1. #1
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    ptol

    Voorstellen
    Stel je voor
    Beste 924-liefhebbers

    Mijn naam is Peter en ik kom uit de omgeving Rotterdam. In de periode 2006 / 2007 heb ik verschillende Porsches 944 gehad. Altijd erg van genoten. Met deze hobby ben ik gestopt toen mijn vriendin zwanger werd.

    Nu na ruim 4 jaar begint het toch weer te kriebelen en ditmaal ben ik voor de 924 gevallen. Vind dit model iets eleganter ogen door de slankere lijn :smile:

    Ik ben dus sinds een week op zoek. Heb wel afgesproken thuis dat ik er niet meer dan 2000 euro voor uit zal geven maar ik heb al gemerkt dat de prijzen iets hoger liggen dan een aantal jaar geleden. Ook heb ik weinig tijd om honderden kilometers het land door te rijden om er ergens een te bezichtigen.

    Heb er afgelopen week 2 bekeken in de buurt maar deze waren mij in een te slechte staat.

    Mocht iemand nog wat weten binnen mijn budget en niet te ver van huis houd ik mij aanbevolen. Bouwjaar en kleur maakt mij niet zo heel veel uit. De auto moet er gewoon redelijk netjes uitzien zonder deuken of roest en moet gekeurd zijn.


  2. #2
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: ptol

    Welkom!


  3. #3
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: ptol

    welkom hier!


  4. #4
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: ptol

    welkom op het forum.

    heb je wel andere eisen een 924 of een 924s?

    flink stuk rijden maar ziet er zo wel goed uit:
    http://link.marktplaats.nl/452579155

    beetje werk ziet er wel redelijk uit:
    http://link.marktplaats.nl/451858434

    wel boven budget maar snap advertentie niet mbt het interieur:
    http://link.marktplaats.nl/443983217
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #5
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: ptol

    Welkom bij de 924 maloten! :thumb:

    koop met je verstand, niet met je hart. Neem de punten welke op deze site staan ter harte en je kunt heel veel plezier beleven aan een 924!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #6
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Dank!

    Ik ken inmiddels alle 924's die op Marktplaats / Speurders / Autoscout etc. staan. Groningen is echt te ver om 'even' te gaan kijken. Eindhoven is nog wel te doen maar ook alleen weer op zondag dan mogelijk voor mij.

    Ach ja... even geduld denk ik maar bij mezelf al is dat moeilijk op dit moment haha!

    Oh ja wel grappig om te vemelden: afgelopen donderdag ben ik in Vlaardingen wezen kijken naar een 924. Een two-tone zilvergrijze / antracietkleurige met aftermarket wielen eronder. Deze staat ook op Marktplaats voor 3250. Ik had een mailtje gestuurd en ik kon hem voor 2000 komen ophalen. Foto's zien er mooi uit maar eenmaal daar aangekomen stond er een zielig hoopje auto vol met bijgewerkte plekken en schades / krassen en roest.

    Nu zie ik net dat op de homepage van deze site in de banner bovenaan deze zelfde auto staat; aan de rechterkant. Is deze 924 bekend hier?
    Laatst gewijzigd door ptol; 05/06/2011 om 15:46.


  7. #7
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: ptol

    Hoi, welkom hier en veel succes/plezier met je zoektocht.

    de auto die je bedoelt is inderdaad van een (ex?) forummer geweest. de laatste keer dat ik hem gezien heb zag hij er nog wel vrij goed uit. (maar er kan natuurlijk een hoop veranderen in de loop der tijd...)
    Vind trouwens de prijs wel apart aangezien hij hier te koop heeft gestaan voor de richtprijs van €1500,- :confused:
    http://community.924forum.nl/threads...r-1980-te-koop
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  8. #8
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: ptol

    Welkom op dit forum Peter! :thumb:


  9. #9
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: ptol

    welkom op in het 924 walhalla
    weel succes met je zoektocht
    er word redelijk veel aangeboden
    ook een hoop slopers !!!!!!!!
    maar je merkt idd goed op dat de prijzen voor nette exemplaren licht stijgen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: ptol

    Als het goed is, morgenavond weer eentje bezichtigen; een rode '80-er. Ben benieuwd, duim voor me ;-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •