Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 46 van de 46
  1. #41
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Spa Days Francorchamps 2009

    ben benieuwd.

    denk laat ik eens even een avatar plaatsen :wave!
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #42
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Spa Days Francorchamps 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Ik zal eens kijken, ik ken via via iemand bij de RDW.
    ben ook erg benieuwd!!!!!!!!!!!
    think PORSCHitive


  3. #43
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Spa Days Francorchamps 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    'gewone 911-volk'.
    = that's me man :bye . Er lopen hier best wat 911-rijders rond die een grote passie voor 924's koesteren. Autoliefhebbers noemen we zo iets :wink:. En iedereen die een beetje eerlijk met zichzelf is moet toegeven dat het geluid van een watergekoelde 4-cilinder niet hetzelfde is als dat van een luchtgekoelde 6-cilinder ... Wat niet wegneemt dat ik van elke kilometer geniet in m'n 924.


  4. #44
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Spa Days Francorchamps 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    'gewone 911-volk'.
    = that's me man :bye . Er lopen hier best wat 911-rijders rond die een grote passie voor 924's koesteren. Autoliefhebbers noemen we zo iets :wink:. En iedereen die een beetje eerlijk met zichzelf is moet toegeven dat het geluid van een watergekoelde 4-cilinder niet hetzelfde is als dat van een luchtgekoelde 6-cilinder ... Wat niet wegneemt dat ik van elke kilometer geniet in m'n 924.
    Ik had ook idd wel 'n reactie van jou verwacht, BC911! Gelijk heb je; wie kaatst...ops: :lol:
    Ik vind alleen dat er af en toe wel een beetje 'tegengas' gegeven mag worden. Door sommige 911-rijders wordt soms wat neerbuigend gedaan over de 924 (da's algemeen bekend, he?). En dan in de sfeer van "wat hebben wij (911-rijders) toch exclusieve auto's!" (yeah right, er rijden er in totaal meer van rond dan van heel wat middenklasse modellen!) en, "oh, wat is onze auto (911) toch bijzonder!" (weet je wat bijzonder is? Een 924 CGT!) of "924-rijders zijn gewoon jaloers, op onze 911en!" (nee uhuh, ik zal idd nooit van m'n leven 12.000 Eurootjes bij elkaar kunnen sparen voor een leuke opknapper; dat is immers ook de staat waarin ik m'n 924 gekocht heb). Ik zeg: get a life! :twisted:
    Sorry, ik draaf weer een beetje door, he? oll: :lol:
    Maar o.k., alle gekheid op een stokje. Hé, 911s zijn natuurlijk gewoon schitterende auto's, 't zijn immers Porsches. En ik ken een paar 911-rijders en dat zijn ook gewoon net mensen! :wink:
    Veel plezier met je 924 én je 911, man! :duim


  5. #45
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Spa Days Francorchamps 2009

    Je hebt volkomen gelijk hoor. Heel wat 911-rijders hebben die wagen gewoon omdat het een 911 is, en gedragen zich dan alsof ze de meest exclusieve wagen ter wereld hebben !?! Hierdoor krijgt het imago van de 911-eigenaar spijtig genoeg een negatief kantje, ten nadele van de vele echte liefhebbers.
    ik zal idd nooit van m'n leven 12.000 Eurootjes bij elkaar kunnen sparen voor een leuke opknapper
    Zeg nooit nooit, dacht vroeger ook dat zoiets nooit in m'n garage zou staan, maar toen ik plots een firmawagen kreeg en m'n eigen wagen kon verkopen zag het er helemaal anders uit :wave! . En ik werk ook maar als een gewone bediende hoor :wink: .

    Maar genoeg gezeverd hier, 't ging hier over meetings zeker ... :wink:


  6. #46
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Spa Days Francorchamps 2009

    het verhaal hoeveel 924's tuffen er nog rond even apart aangemaakt...

    viewtopic.php?f=19&t=1439


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •